Sunday Shaker!

Hoi!!

Een nieuwe Sunday Shaker met de Infinity Shaker Panels van Taylored Expression. Zo maak je op een makkelijke een snelle manier een toffe shakercard.


We hadden een uitnodiging van Rob zijn broer en zijn vrouw. Deze uitnodiging was mijn inspiratie.


Als eerste een stuk cardstock gesneden wat precies in het shaker panel past. Deze achtergrond geblend met Oxides. Gesprayd met water en nog wat inkt. Dat deel in het paneel gestopt, drie kanten dicht geplakt en als laatste het shakermateriaal erin.


Party uitgesneden uit glitterpapier en zwart cardstock.
De wegwijzers vind ik zo tof en heb ik gemaakt met een set van Lawn Fawn. De tekstjes zijn van MFT van de 'Itty Bitty' serie. De bordjes gekleurd met Copics.


Zonnetje en gras (1x uit cardstock) en 1x met inkt geblend. De vogeltjes, vlindertjes, glas drinken en de kan met Lemonade, aan de binnenkant, heb ik gekleurd met Copic Markers.
Het achtergrond papiertje paste er weer leuk bij. I like ;-)


Dit was mijn inspiratiekaartje.
Het was weer een leuk projectje, heerlijk mee bezig geweest!

Gezellige zondag! Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!



 

6 opmerkingen

Els zei

Een super leuk schudkaartje en heerlijke kleurtjes.
Groetjes, Els

Rhodé zei

Weer een tof kaartje in leuke kleurtjes! Handig dat de uitnodiging al inspiratie gaf. Dat scheelt weer denkwerk😉. Geniet van je weekje vrij. Ik hoop voor je dat je heel veel creatieve tijd bindt in deze week!

Angélique zei

Een heel leuke, vrolijke kaart, het past mooi bij de uitnodiging.
Fijne week, geniet ervan.

Daphne zei

Ik word hier zoooooooo blij van.
De kleuren, helemaal zomers en die shaker cards, ze blijven favoriet.
Hoe heb je nou het ene wegwijzerbordje in de tegenovergestelde richting gekregen?

Cornelie zei

Dank je wel Daphne, voor je enthousiaste reactie! Ik heb de bordjes eerst allemaal uitgesneden, daarna gekleurd en toen heb ik er 1 omgedraaid, voordat ik de teksten erop ging stempelen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wat een superleuke zomerse kaart Cornelie. Zo leuk met het schudgedeelte en inderdaad duidelijk te zien waar je de inspiratie vandaan haalde.
Lieve groetjes Miranda

Back to Top