Clearly Besotted Cuteness!

Hoi!!

Een serie kaartjes met een leuke set van Clearly Besotted 'Balloon Bunch Bugs'.
Allemaal cute figuurtjes die je aan een ballonnetje kan laten hangen of gewoon los kunt gebruiken. Ik heb er drie kaartjes mee gemaakt en voor gebruikte materialen heb ik hier een link waar alles bij elkaar staat. Klik!


Alle drie een beetje in dezelfde stijl, met dezelfde kleurtjes.
Dit slakje vond ik zo leuk om een te laat kaartje mee te maken ;-)
De afbeeldingen heb ik rechtstreeks gestempeld en daarna gemaskt om de achtergrond te kunnen blenden en te splatteren.


Voor deze kaart heb ik een klein doorkijkje gemaakt waar je nog een gedeelte ziet van de vijver met een waterlelie en duikers. De kikker maakt een vreugde sprongetje. Yay! 
Alle afbeeldingen heb ik met de hand geknipt.


Voor het laatste kaartje heb ik een bloem van Lawn Fawn als basis gebruikt. In een ander setje van Clearly Besotted 'Woodland Plushies' vond ik zo'n zelfde soort bloemetje, dat bracht me op het idee om er een geboorte kaartje van te maken.

Alle afbeeldingen heb ik gekleurd met Copic Sketch Markers.

Eenvoudige, maar vrolijke kaartjes.
Gezellig als je langs kwam!

Liefs Cornelie
 

3 opmerkingen

Els zei

Super wat een leuke serie kaartjes. Heel vrolijk designpapier heb je gebruikt.
Groetjes, Els

Rhodé zei

Leuke, vrolijke kaartjes! Dat kunnen we op de maandagmorgen wel gebruiken😉. Leuk om te zien dat je met 1 setje zoveel kanten op kunt.

GerJanne zei

Ach wat een schatjes zijn het! Ontzettend leuke set is het en je papier is ook zo goed gekozen. Lekker lentekleuutjes.

Back to Top