Ja, ik ook al ;-)

Hoi!!

In 'Blogland' al bij vele te zien, en ja, ook ik ben gevallen voor de stempels van Els Brigé.
Nog niet zo heel lang terug ontdekte ik haar blog, en dus ook haar stempels e.d..
Super het lettertype, dus ik had al snel twee van haar sets in huis.


Dat ligt dan soms even voordat ik daar wat mee maak. Wel al de teksten af en toe gebruikt, maar nog niet de plaatjes, die zo leuk zijn!
Als eerste de schildpad, die is mijn favoriet!


Een soort van golven gemaakt, met border stansen, en deze meerdere keren uitgestanst voor meerdere diktes, en deze dan met ruimte weer opgeplakt.
Schildpadje met watercolor gekleurd, en wat bling. 
Kleine tekstjes zijn recht, maar heb ik in de vorm van de golf op m'n Clearblok gelegd, en zo gestempeld.


Dat heb ik ook bij dit zeehondje gedaan. De tekst bestaat uit twee delen, en deze heb ik in een halve cirkel gestempeld. Zo is het weer heel wat anders als dat het recht is!


Ook het zeehondje met watercolor gekleurd., en daarna met Wink of Stella voor wat glans.


Bubbles met Gesso aangebracht en een stencil. Halve cirkel komt uit Blue Print 21 van My Favorite Things.
Er zit ook nog een pinguïn op de stempel set. Daar ga ik ook nog wat mee maken!
Word vervolgd! 

Nieuwsgierig naar deze spulletjes? Je kunt ze hier vinden!

Fijne dag,

groetjes Cornelie

18 opmerkingen

Je@net zei

Wat een mooie kaartjes, Cornelie. Teksten en plaatjes zijn inderdaad erg leuk!

Nota Bene zei

Echt leuke stempels hé (ik heb ze ook en vind die diertjes ook zooo schattig). Ik vind het een heel leuk effect met die cirkel en halve cirkel als achtergrond. Goed gevonden, met mooie kaartjes als resultaat!

Syl(via) zei

Wat een geweldige kaarten Cornelie! Gr. Syl(via)

Miranda V zei

Leuke plaatjes en mooie stempels met een leuk lettertype, er vallen er allemaal voor. ;-) Ik heb ook twee sets en gebruik ze heel veel. Super leuk hoe jij de stempels hebt verwerkt op je kaarten, Door de teksten in een bochtje te plaatsen wordt het gelijk weer heel anders.

Mariken zei

Hartstikke leuk om te zien wat jij met de stempels gedaan hebt, ik vind je ideeën zo tof! Dat in een rondje stempelen ga ik onthouden...ziet er mooi uit!

Colien zei

Twee heel mooie kaartjes! Ja, die stempels staan (ook) op mijn verlanglijstje, tof zijn ze!
grtz.Colien

Ellen zei

Ze zijn zo gaaf, die stempels! En jouw kaartjes ook ;) De bling bij de schildpad staat zo mooi, geeft 'm wat sprookjesachtigs.

Marjan zei

Het zijn inderdaad wel erg schattige stempeltjes en helemaal leuk voor op babykaartjes. Vooral het schildpadje vind ik zooo lief! Gaaf zijn ze, je kaarten ermee!

Stella zei

Ik heb ze ook al gezien; ja die beestjes zijn inderdaad gaaf! Maar ik ben niet zo van het uitknippen; dat lijkt bij mij voor geen meter:) De teksten staan op mijn verlanglijstje. Zij doen mij denken aan handlettering en dat vind ik zó super! Jouw kaarten; al-tijd mooi. Ik denk zo vaak; hoe kom je er weer op! Ik ben fan:)

Angelique zei

Twee hele leuke kaartjes, wat zijn die stempels leuk. Gaaf gedaan die ronde teksten. Enne is vast een grote wasknijper en geen hele kleine kaartjes.
lieve groetjes Angelique

Marlies zei

Hoi Cornelie, wat een superkaarten heb je weer gemaakt. Zo leuk met de rond gelegde teksten en prachtige stempels. Heel mooi! Lieve groetjes, Marlies

José zei

Wat een lieve babykaarten, leuke stempeltjes zijn het

Nicole Parmentier zei

De stempeltjes zijn inderdaad terecht een hit! Wat een prachtige kaartjes heb je ermee gemaakt!!!!

PS: Ik vind de 'druppels'op je schildpad kaart ook zo mooi, waar heb je die vandaan?

Nicole zei

Heel erg leuk deze kaartjes!! Groetjes Nicole

Linda Visser - van der Velden zei

Onwijs leuke kaartjes, Cornelie! Ik ben ook voor de stempelsets gevallen, heb er nu 1 in mijn bezit maar ik kan je verzekeren dat het daar niet bij kan blijven haha. Nu ik deze lieve diertjes ook weer op jouw kaarten gezien heb, belandt hij vast snel in mijn winkelmandje :). Groetjes, Linda

Ilse zei

Oh, deze zijn super mooi, nu ga ik helemaal overstag ;-) Ik denk er al een tijdje over om ze te bestellen en nu ga ik het echt doen...
Een groot pluspunt ook is dat er de oer Vlaamse "Gelukkige verjaardag" bij zit.
Fijn weekend,
Ilse

Sofie zei

Ik kom ze vandaag inderdaad al voor de 2e keer tegen en vind ze echt SUPER! Bedankt voor de verwijzing, ik heb weer wat bijgeleerd vandaag :D. Je hebt er ook prachtige kaartjes mee gemaakt!

Leni zei

de stempels zijn idd erg mooi, maar dat komt ook omdat je er zo'n leuke kaarten mee hebt gemaakt.
Groetjes Leni

Back to Top