Geïnspireerd door...

Hoi!!

De nieuwe kit van MFT is weer geweldig gaaf. Die kauwgomballen automaat is té leuk!
Alleen vind ik de prijs ietsje minder leuk, en cardstock, inkt en dessin papier heb ik meer dan genoeg...
Denk in oplossingen ;-))


Tadaaaaa!!! Deze had ik al een hele tijd in mijn Bibliotheek van mijn Silhouette staan. Hoog tijd deze eens te gebruiken!


En zie hier, met mijn eigen Cardstock, inkt en dessin papier, alles op elkaar afgestemd, en mijn eigen kauwgomballen automaat gemaakt! Lang leven de Silhouette!
I.p.v. $65,= kost het me $0,89...wat een grap!


Met ponsjes de kauwgomballen gemaakt, en deze achter een sheet gestopt.

Hier wordt ik dan zó blij van ;-))


De basis van de automaat heb ik met plakfolie gesneden. Net echt ;-)

Dat was h'm ;-))

Fijne zondag verder!
Groetjes Cornelie




20 opmerkingen

Miranda V zei

Zo, dat scheelt een hele hoop geld en je hebt zo voor een prikkie een suuuuuper leuke kaart!

Anneke zei

Heel mooi en creatief bedacht :)

Colien zei

Wow, wat gaaf! Zowel je oplossing als de uitvoering ;-)
grtz.Colien

Je@net zei

Wat een super gave kaart is dit geworden, Cornelie!

Ellen zei

Whaahaa, das gaaf! Je eigen kauwgomballenautomaat voor weinig :) Helemaal leuk. Zo'n Silhouette is dus wel verrekte handig. Geweldige, vrolijke kaart!

Nicole Parmentier zei

Hi hi, wat slim!! Lang leve de silhouette! Je kaartje kan zo tussen de voorbeeldkaarten van de kit, prachtig, gaaf ook dat plastic folie wat je gebruikt hebt!!

Henriët zei

Dat is slim! En zo bespaar je inderdaad een heleboel. En een eigen creatie is nog net een beetje extra mooi toch?
Ziet er super mooi uit.
Groetjes van Henriët

Leni zei

Dat ziet er leuk uit zeg!!

Groetjes Leni

Marjan zei

Ja, dat is zeker een verschil!! Ik kijk ook vaak eerst bij de Silhouette designs. Dit is een superleuke, zeg! Gaaf kaartje, Cornelie.

Maartje zei

Geniale oplossing! En waarschijnlijk heb je op deze manier 3x zoveel lol van je eindresultaat. Ik vind 'm erg leuk geworden!

Marlies zei

Geweldig is die Silhouette hè. Je hebt er een ontzettend leuke kaart mee gemaakt. En de voldoening dat je hem zelf uitgevogeld hebt vind ik altijd zo lekker. Zo heb ik al heel vaak stansen uitgespaard en dat geld natuurlijk toch weer uitgegeven... aan iets anders. Of een andere stans die ik niet kon weerstaan. :) Lieve groetjes, Marlies

Maria V zei

Geweldig en heel creatief. Deze kaart krijgt gelijk meer waarde alleen dan anders dan in euro' s ;)

Stella zei

Slim en briljant bedacht. Het is ook een klap geld en voor dat bedrag kan je weer heel veel andere leuke spullen kopen. Gaaf deze kauwgom-ballen-automaat-kaart!

Marfien zei

Echt heel erg leuk gemaakt, het kan ook als surprise, toffe kaart

Judith zei

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb/

Sorry, bovenstaand enthousiasme is getypt door Lewis ((-;
(heb je een foto geappt)

Wat een super leuk kaartje! En zó slim bedacht. Je Silhouette heb je goed in gebruik, gaaf!!!

Lieve groetjes van mij!

Angelique zei

Wat heb je die kauwgomballenautomaat prachtig gemaakt, zo mooi met die plakfolie. Ziet er supervrolijk uit.
lieve groetjes Angelique

Lian zei

Dat is slim zeg. Echt creativiteit van de bovenste plank. Super mooie kaart!!

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuk en vrolijk ontwerp! Tja en als je zo'n silhouette toch hebt staan kun je hem beter maar gebruiken toch zeker als je er zoveel geld mee kunt besparen.

groetjes van Ank

Marijke zei

Superrrr wat is dit een gave kaart!! Vrolijk van kleur!! Scheelt een hoop geld zo en de kauwgomballen automaat lijkt net echt.

Groetjes,
Marijke

Alina zei

leuk gemaakt, Cornelie, geweldig die Silhouette! SSS heeft ook die automaat en helemaal niet duur (https://www.simonsaysstamp.com/product.aspx?id=314130)! die MFT kit vond ik ook overdreven duur!

Back to Top