Sunday Shaker!

Hoi!!

Op de een of nadere manier vind ik het altijd superleuk om verhuiskaartjes te maken.
Deze is voor Anne. De zus van Tim zijn beste vriend. Zij heeft een huisje gekocht, super stoer vind ik dat! Dus daar gaat natuurlijk een kaartje naartoe!


Ik heb eerst een Square Scalloped Frame uitgesneden, en daaruit weer een Stitched Square. Daar een shakerframe van gemaakt met allemaal leuke shakertjes, maar ook nog een zilveren sleuteltje.
Het achtergrondpapiertje is van Taylored Expression. Met zo'n mooi alcohol inkt effect.
Het houtnerf papier is van een heel oud papierblokje.


Het huisje is van MFT en het hekje ook. Ik vind dat zo'n schatje met die hartjes!


Onder het hekje nog een zwart/wit streepje en de mooie tekst, ook van MFT op een strook dessinpaier van Lawn Fawn.
Ik vond het een beetje kaal, dus toen heb ik flosdraad, ja, zo noemen ze het echt ;-) om de kaart heen gewikkeld. Ook dit flosdraad is al heel oud, maar gebruik ik nog regelmatig. Het zit ook echt in zo'n zelfde doosje als echt flosdraad zit ;-)

Nog twee klavertjes vier uitgesneden. Uit blauw en uit zilver. Deze op de strik geplakt en nog een plakpareltje erop.

Een poosje geleden scoorde ik echt een geweldig 12 x 12 blok bij de Action. Met allemaal vellen met dat olie effect, echt zo mooi! Daar heb ik een envelop van gemaakt en nog een mooie waxzegel in deze kleurtjes. 

Hele fijne zondag!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Ja, verhuiskaarten zijn altijd leuk om te maken, hè?! Dat hekje geeft de kaart iets liefs. Oude spullen moet je niet zomaar wegdoen. Ze komen vaak nog goed van pas!

Colien zei

Heel tof verhuiskaartje, echt een mooie shaker! En dat flossdraad vind ik top, heb het ook in verschillende kleurtjes, maar wit was laatst op. Ik heb op de Art Specially en KreaDoe nog her en der gezocht, maar niet gevonden.
grtz Colien

GerJanne zei

Hoi! Ja dat is een heel gaaf kaartje! Echt eentje om te liften ;-)
Leuk met dat hekje ervoor en het papier is tof!
Van Irene kreeg ik een blokje met dat watercoloreffect met goud.
Superleuk dat je er weer een shaker van hebt gemaakt!

Back to Top