Liftchallenge #189

Hoi!!

Een nieuwe challenge staat klaar op ons Liftblog en deze keer heeft Marjan de challenge uitgezocht.
Een hele leuke en je kunt er zoveel kanten mee op! Kijk alleen maar naar de verschillende voorbeelden die er zijn gemaakt! Super leuk!

De bedoeling is:

Maak een kaart met de Cut-it-Up techniek.

Let op, deze techniek is zonder het gebruik van stansen! Voor uitgebreide uitleg, zie ons Liftblog!

Dit is mijn uitwerking geworden. Ik heb een prachtige Mandala stempel en deze heb ik als eerste gestempeld en daarna geheat embosst met goud glitter embossingpoeder.


Daarna heb ik het vlak geblend, vanuit het midden met allemaal warme kleurtjes.
In dit geheel wilde ik een tekst in het midden. Deze 'Groetjes' stans van Karin Joan vond er wel leuk bij.

Het voorbeeld van Jennifer McGuire met een filmpje erbij met uitleg klik!



Als eerste de schaduw tekst uitgesneden en daarna het vlak in vieren, Toen werd het spannend, want ik wilde alle stukjes van de letters weer terugleggen! Eerst de zwart tekst erin plakken en toen alles weer terugleggen. Best even een puzzeltje en gepriegel en goed op al mijn stukjes passen ;-)
Maar het is gelukt!


De kleur van het blenden in het hart wilde ik accentueren en heb daarom in die kleur een mat gemaakt. Voor de pit het zwart-wit, ook om het zwart van de tekst terug te laten komen.
Het tekstje 'van mij voor jou' heb ik weer met wit geheat embosst en verhoogd opgeplakt.
Op de onderste foto zie je mooi de diepte in deze kaart.


Met de witte gelpen wat kleine accentjes in de bolletjes aangebracht en sequins, die weer precies paste in andere cirkeltjes. Zo werd het een geheel. Dit alles op een basiskaart geplakt van Kraft. Deze kleur paste weer mooi bij het goud.
Het was even een klusje, maar superleuk om te doen. Het goud van het embossingpoeder glinstert ook zo mooi. Beetje Duizend en 1 nacht gevoel.

Wat ik eerder al zei. Op het Liftblog een diversiteit aan voorbeelden, erg leuk!

De challenge loopt tot vrijdag 28 juni 18.00 uur.

Leuk als je weer meedoet. Lees de opdracht goed, kijk goed naar de voorbeelden.
 Tip van Flip ;-)

Veel plezier met Liften!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Femmy zei

Prachtige kaart, mooie details en technieken laat je zien, groetjes Femmy

Anoniem zei

Wauw, jij hebt ook al zo'n mooi voorbeeld gemaakt Cornelie. Heel mooi om die stempel met goud te embossen en die warme kleuren waar je mee geblend hebt geven een beetje oosterse uitstraling vind ik. Die zwarte sierlijke tekst geeft weer wat pit, echt heel mooi.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

GerJanne zei

Super gaaf!! Jouw voorbeeld is geweldig met al de verschillende technieken.
Het was erg leuk om een voorbeeldkaart te mogen maken.

Angélique zei

Wat een prachtige kaart!

Colien zei

Heel tof, wat een gave kaart is dit! Leuke Lift Challenge weer, ik hoop ee te doen. grtz Colien

Rhodé zei

Heel mooi, deze kaart! Ik zag gelijk dat dit een heel priegelwerkje moest zijn geweest. Maar het resultaat mag er zijn, hoor!

Back to Top