Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 30!

Dat ik van heel veel stijlen hou, dat weet iedereen die mij al een poosje volgt wel. Heerlijk om regelmatig wat anders te doen en te proberen. Deze strakke stijl vind ik ook tof.
Achtergrondjes maak ik nog wel eens van tevoren, om er later kaartjes mee te maken.


Als je lekker spettert over je achtergrondjes, wordt het resultaat al snel leuk en eigen.
De kerstrozen, of wel, Poinsettia, zijn supermooie stansen. Ik heb deze uit wit cardstock gesneden en met dezelfde kleuren uit de achtergrond gespatterd. Hier gebruik ik altijd mijn Ecoline Brushpennen voor en mijn spritzer, nog van Stampin Up. Geweldig ding vind ik dat en gebruik ik heel vaak. Ook wel met mijn Copics, lukt ook!


Verder weinig bijzonders eigenlijk. Strookje papier en de grote tekst van 'Hello Bluebird'.



Nog een klein tekstje van MFT.


Als je snel een paar kaartjes wil maken. Is dit een makkelijke manier.

Fijne week, nog iets meer als een maand en dan is het al kerst! 

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Daphne zei

Wauw, zo leuk weer!
Het kleine strookje dp aan de linkerkant maakt er 1 geheel van, omdat daar ook zwart in zit.
Super leuk kaartje.

Angélique zei

Een heel mooie strakke kaart.

Kaartenkraam zei

Hele mooie strakke kerstkaart!

groetjes van Ank

Rhodé zei

Prachtig! Erg leuk dat je verschillende stijlen probeert. Dan blijft het lekker divers. Zie ik het goed dat je de letters ook nog wat beglitterd hebt aan de bovenkant? Dat is een leuke finishen touch. Spetteren lukt mij nooit zo goed. Maar nu snap ik waaro. Ik heb natuurlijk niet zo'n handige toon.

GerJanne zei

Heel mooi! Deze stijl vind ik ook heel leuk. Toch herken ik jou er wel in. Apart eigenlijk. Misschien komt dat ook omdat ik al zoveel kaarten van jou heb gezien??

Back to Top