Swap Saturday!

Hoi!!

Een nieuw pakket, een volgende Swap samen met Nicole!
We hadden weer een On Line date gepland en ik had het nieuwe pakket daarvoor gepost. Gelukkig op tijd binnen en zo konden we samen starten met onze eerste kaart.
Eerst even bijkletsen natuurlijk ;-)

Ons eerste thema is:

'Warm Wishes'

Beetje voor de hand liggend, maar wel lekker om even in te komen.


Ik heb de beer van Sunny Studio gestempeld op het lichtste velletje dessin papier om zo al een klein beetje kleur in de beer te krijgen. De rest heb ik gekleurd met mijn kleurpotloden. Het effect vond ik best grappig geworden ;-)
De beer in het kopje had ik al snel bedacht en zo werd het een Slimline card, die ik de laatste tijd weer heel veel maak zomaar. Natuurlijk werd het een shaker kopje, met chocolademelk welteverstaan.


Het neusje van de beer kreeg een laagje Glossy Accents.
Natuurlijk in zijn poten een beker met warme chocolademelk, want daar past de tekst dan weer zo leuk bij. De achtergrond van de beer met een stencil gemaakt.


Bij de stempel teksten zitten ook bijpassende dies. Nice! Zodoende kon ik het mooi uitsnijden en nogmaals in het rood.


Dit shaker materiaal is van Dress My Craft en is natuurlijk té leuk om niet in het kopje te stoppen.
Nog een sneeuwster uit glitterfoam en natuurlijk de binnenkant nog opgeleukt.


We hadden om 11.30 uur afgesproken en voordat we wisten was het 17.30!
Supergezellig, lekker bezig en allebei nagenoeg onze kaart af.
Productief middagje dus.


Dit is het pakket voor de komende maanden.  Dat beertje is toch zo leuk met al die verschillende spulletjes die hij vast kan houden?
Het papier is van Lawn Fawn. De grote want is ook van Sunny Studio en het shaker materiaal is van Picket Fence.


Over een maandje zijn we er weer, met een heel leuk techniekje! Maar nu eerst even bij Nicole kijken, want die heeft een super toffe kaart! klik!

Gezellig weekend!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Nicole Parmentier zei

Wat was het super gezellig om weer bij te kletsen met je! Ik had je kaartje natuurlijk al gezien en vind hem weer bereleuk!! Nu al zin in de volgende uitdagingen met dit pakket, hopelijk morgen weer tijd om er aan te beginnen. Liefs en fijn weekend!

Rhodé zei

Je kaart is zo leuk! Wat een goed idee om het beertje op DP te stempelen! En het ruitpatroon loopt over in het kopje: tof detail. Het pakket heb je leuk samengesteld. Ik ben benieuwd naar het techniekje van de volgende swap!

Daphne zei

Héél erg leuk.
Vooral hei leuke shaker materiaal maakt het helemaal af.

Nancy zei

Hey Cornelie,
Wat een super leuke berenkaart maakte je! Ben ook een keertje gaan verder scrollen want het was alweer even geleden dat ik jouw blog bezocht.
Super leuke kaarten maakte je de afgelopen weken.
Liefs,
Nancy

Back to Top