Interactive Shakercard!

Hoi!!

Soms...heb je iets in je hoofd, maar voordat het er dan een keer uit is, tjonge jonge! 
Wat een struggle was dit!
Uiteindelijk wel tevreden, maar doordat het zo moeizaam gaat, is de lol er een beetje af ;-)
Toch wel een 'Sweet' kaartje geworden, letterlijk.


Ik viel als een blok voor al deze snoeperijtjes, zó leuk!
Een wigglekaart, als je het al zo noemt, had ik al een paar keer voorbij zien komen. Het is op zich heel eenvoudig en het effect té leuk. Hier is een linkje naar een video met foto's en uitleg. Klik!
De volgende van mij mag iets soepeler 'wigglen' ;-) Ga het vast nog eens proberen!


Alle onderdeeltjes gesneden en geblend, hier en daar wat met potlood bijgekleurd en ook wat glitter en Glossy Accents mocht niet ontbreken!


Het shaker paneel was zo gepiept en de glitters in combinatie met de 'disco balletjes'
maakt het extra feestelijk.


Alweer een slimline ;-)


De tekst 'Sweet' vind ik ook zo leuk! 


Perfect? Nee, zeker niet. Moet dat dan? Nee, helemaal niet.
Vandaar toch op mijn blog ;-)


+ een actie filmpje natuurlijk!

Gezellige dag nog,

liefs Cornelie

7 opmerkingen

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
Je kaart ziet gewoon top uit en van je struggle is niets te zien . Dus ik vraag me af wat er voor jou zo lastig was? En als het voor jou al moeilijk was, dan zal ik er wel niets van bakken...
Het filmpje laat alleen maar een groen vlak zien bij mij...
Ik zie in het begin wel jouw kaart, maar zodra ik op start klik ischet groen.
Fijne zondag!

Rhodé zei

Inderdaad een sweet kaart! Mooi met die geblende onderdelen. Ik kan je filmpje wel zien en ik begrijp dat het niet helemaal is zoals je wilt. Net iets minder soepel. Super dat je hem toch laat zien, want dit herkennen we allemaal. En ik vind het toch heel knap dat je zo'n lang object hebt kunnen laten wiebelen op je kaart!

Daphne zei

Haha, soms heb je van die kaarten, die zijn in je hoofd heel anders dan als het voor je neus ligt.
Ik vind het een héél erg leuk kaartje, ik kan het filmpje wel zien.
Ik snap dat je een beetje "teleurgesteld" bent over de beweging, die mag best wat heftiger.
Maar het is, echt waar, héél erg leuk!!

Angélique zei

Een heel leuke kaart, heel feestelijk en zoet.
Wij, en ook de ontvanger, kijken er met een frisse blik naar en zien een supergave kaart, jij ziet hem door de "struggles" op een andere manier. Toch goed dat je hem laat zien, want ik had hem niet willen missen.

Marjan zei

Ja, herkenbaar, die struggles heb ik ook wel. maar met deze wiggle kaart ben je heel goed geslaagd hoor, het is een plaatje! De snoeperijtjes zijn echt geweldig en je shaker met wiggle onwijs leuk! Ik ga de link straks even bekijken.

Anoniem zei

Erg leuk gedaan hoor en ik zie geen struggle haha maar snap je wel want het is wel herkenbaar hoor…het gaat niet altijd van een leien dakje. Ik zie een super leuk eindresultaat!
Dank voor je mail, je hoort van mij!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Nicole Parmentier zei

Jij weet jezelf ook wel echt uit te dagen!! Ondanks de struggle (die wij zoch niet zien..) is hij superleuk deze wiggle kaart!! Het was het waard hoor!

Back to Top