Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 21!

Deze kaart heb ik gecombineerd met de Cloud9 Crafts challenge van de maand juni:

'Interactive Cards'

Altijd leuk, maar best wel een werkje. Natuurlijk had ik voor een shaker kunnen gaan, maar hé, dat was wel erg makkelijk geweest ;-)

Dus ik heb de 'Swish 'N Pop Pull Tab' erbij gepakt.
(nee, ik heb die naam ook niet bedacht)


Deze set van Lawn Fawn was ik gelijk verliefd op met die schattige muisjes die een sneeuwballen gevecht houden en alle leuke elementjes erbij. De Muis sneeuwpop, het muurtje!


Een ideale set om een interactieve kaart mee te maken!
Even uitvogelen hoe precies, filmpje van Lawn Fawn kijken (altijd súper duidelijk) en uitproberen, want ik wilde dat de sneeuwbal biij het muisje vandaan ging, gooien, precies bij het muisje tercht zou komen die in elkaar duikt. Voor mij een hele tour, geloof me. Ik krijg altijd een error in mijn hoofd tijdens het maken ;-))
Maar te leuk om het niet te proberen en als ik dan klaar ben, word ik er zó blij van!


Eerst buiten in de zon. Ja! De zon!! zitten kleuren, Heeeeeeeerlijk!!
Aan het einde van de dag heb ik het kaartje verder afgemaakt.


Achtergrond geblend. Veel meer kleuren gebruikt, maar die vielen achter het mechanisme van de Pull Tab. O, ja is ook zo ;-)
Daarna dus een hele poos bezig geweest om de Pull Tab goed te krijgen en toen eigenlijk alles om die andere twee muisjes heen gebouwd.


Als laatste alles op een basiskaart geplaatst met een mooie passend papiertje. Een oudje, ook van Lawn Fawn.


Als laatste nog even een 'actiefilmpje' ;-)

Net als mijn Sunday Shaker, ga ik met de Merry Monday ook even een tandje lager. Ook deze ga ik 1x in de maand plaatsen. De Merry Monday plaats ik iedere maandag halverwege de maand.
De eerstvolgende komt op maandag 17 juli.

Geniet van deze nieuwe week met het heerlijke weer!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Marfien zei

Wat een gepuzzel maar wel een supergaaf kaartje. Mijn complimenten

Rhodé zei

Wat heb je dat leuk gedaan! Je gepuzzel en gepruts is echt de moeite waard geweest. Ik zit ook altijd te prutsen met interactieve kaarten. Van die filmpjes zijn fan echt superhandig!

nicolevb zei

Jeetje wat een werk
en wat goed dat de sneeuwbal precies terecht komt op het muisje haha
Mooi interactieve kaart en bij mij zou ook een error ontstaan in mijn hoofd

Back to Top