Sunday Shaker!

Hoi!!

Vandaag een babykaartje als Sunday Shaker. Deze kaart heb ik al een poosje klaar liggen, zodat deze zo snel mogelijk op de post kon zodra het kindje geboren was.


De kaart is eigenlijk ontstaan door de stempelset van My Favorite Things. Bij deze tekst moest ik gelijk aan de wasmachine van Lawn Fawn denken. Te leuk natuurlijk ;-)
Daarbij ook een waslijntje met schattige kleertjes en zo ontstond er een Slimlinecard.


Het leek me leuk om van de wasmachine een 'Off the Edge Shakercard' te maken. Dat was nog best even een priegelklusje, maar ik ben blij met het resultaat ;-)
Alle stempels met Copics gekleurd en de achtergrond licht geblend met een stencil van MFT.


De kleertjes zijn van Lawn Fawn, Paper Trey Ink en Clearly Besotted.
De voorletter van zijn naam wil ik nog op het rompertje maken, om het echt persoonlijk te maken.



Morgen komen ze thuis, dus vandaag gaat de kaart op de post!

Geniet van jullie zondag!
Liefs Cornelie

8 opmerkingen

Rhodé zei

Jouw kaart zal vast opvallen tussen de andere kaartjes! De kleuren zijn zo mooi helder en een wasmachine zie je niet vaak op een kaartje. Ik vind hem echt geweldig! De kleertjes van Lawn Fawn kocht ik onlangs ook op MP, maar liggen nog ongebruikt in de kast. Wellicht dat ik er vandaag, geïnspireerd door jou, nog mee aan de slag ga!

Angélique zei

Oh, niet alleen de was wordt superschattig, (geweldige tekst!), maar dat is jouw kaart ook! Al die mooi gekleurde kleertjes aan de lijn en de sokken in de wasmachine, zo ontzettend leuk! Het is mij wel een beetje een raadsel hoe je de shaker hebt gemaakt, het ziet er echt gaaf uit.

Scraptastisch zei

Wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt Cornelie het burootje is ook tof en je prachtige liftkaart voor de challenge ook!
Heel aparte shaker vandaag ook weer van je wasmachine met de sokken en schudsel erin ... wat een enig babykaartje!!!!
Fijne zondag vandaag,
xx Gerie

Marfien zei

Een dot van een kaart, geeft me weer inspiratie

Anoniem zei

Super gaaf kaartje Cornelie…leuk gedaan weer!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Colien zei

Wat een gave kaart: tof die tekst en materialen voor een geboorte! En ik vraag me af hoe je die shaker gemaakt hebt zo op het randje.... heb al ingezoomd, maar kom er niet achter...
Ook je kaartje hieronder is erg leuk, mooi feestelijk tafereeltje.
grtz Colien

GerJanne zei

Wat een top kaartje! Ik heb net als Colien mijn Sherlock Holmes hoed opgezet, maar kom er niet achter hoe je dit gedaan hebt. Heel vernuftig! Ziet er heel leuk uit.

Daphne zei

Zo zeg, en schudgedeelte half van de kaart aflopend, knap!!
Super lief kaartje.

Back to Top