Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 20!

Alweer mijn 20e Merry Monday. 
Had niet verwacht dat ik zover zou komen, maar ik vind het oprecht heel erg leuk!
Deze keer een nieuwjaarskaart. Ook leuk en al helemaal met de nieuwe Hot Foil set van Lawn Fawn
Ik zag het direct voor me!


Ik heb de regenboog Hot Foil gebruikt om allerlei kleurtjes te krijgen voor het vuurwerk.
Net echt! ;-)


Het shakermateriaal van Picket Fence 'Razzle Dazzle' moest ik aan denken en het waren precies dezelfde kleurtjes, dus het moest wel een shaker worden haha.


Lekker feestelijk. Niet alleen nieuwjaarskaarten, maar ook verjaardagskaarten kun je met deze Hot Foil maken. A.s. vrijdag plaats ik twee cadeaukaarten, waarbij ik dezelfde Hot Foil plates heb gebruikt.
De tekst Happy heb ik uit cardstock gesneden met een glittertje, wat helemaal niet op de foto naar voren komt. Het is heel mooi cardstock van Lawn Fawn.

Het effect van Hot Foil is iedere keer weer, wauw!

Gezellige week allemaal, geniet van de zon!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

Rhodé zei

Wat een toffe, kleurrijke kaart! Ik kan me voorstellen dat je geniet van het bezig zijn met de Hot Foil. Ik had je kaart op Insta gezien en daar leek het woord happy van hout. Maar nu lees en zie ik dat het eigenlijk van heel mooi papier is. Soms is het lastig om je project mooi op de foto te zetten, hè?!

Daphne zei

Dit is toch TE LEUK!!
Wat een mooi effect die Hot foil in regenboog kleuren.

Back to Top