Cute-Tea!

Hoi!!

Het rijtje met poezeloetjes in de kopjes lag al heel lang op mijn bureau, ingekleurd en wel. Ooit bedacht voor een kaartje, toch niet gebruikt, wel leuk! Dus bewaren ;-)

Totdat ik zin had om weer eens een kaart te maken met de Pop Up Platform van Lawn Fawn. Laat ie daar nou precies inpassen!


Dat was dus het uitgangspunt van deze kaart. Papiertjes erbij uitgezocht en het grote theekopje van Lawn Fawn was weer een leukerd op de achtergrond.


Het setje met de rijtjes met dieren van Lawn Fawn bleef in mijn hoofd spoken en heb ik laatst in mijn mandje laten vallen. Die kijken stiekem van bovenaf naar de poezeloetjes ;-)


Voorin nog wat lekkernijen voor bij de thee. Superleuk om alles te Mix & Matchen met elkaar!
Alles gekleurd met Copics.


Het leuke van dit Platform is dat je het plat kunt versturen. Een verrassing in een envelop!

Gezellig weekend!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Angélique zei

Een geweldig leuke kaart/doosje, zo schattig met al die koppies. Leuk geco bineerd met het grote kopje en al die lekkere koekjes, het papier is zo vrolijk.

Rhodé zei

Heerlijk gezellig kaartje, Cornelie! Ik heb dit modelletje nog niet zo heel vaak voorbij zien komen, maar hij is erg leuk!

Marfien zei

Ziet er heel leuk uit, gezelligheid tussen de andere (rechte) kaartjes

GerJanne zei

Ah.... zo gaaf! Dat rijtje met diertjes is schattig en de tekst erbij! hou ik van!

Back to Top