Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 8!

De 8ste Merry Monday alweer en we gaan straks de maand maart alweer in ;-)

Deze lieve kleine rendiertjes kon ik niet weerstaan! Zó cute. Ze zijn van MFT,
Ik heb ze gekleurd met Copics en heb een keer voor een andere bruin combi gekozen. Ik vond het wel leuk zo, want ik merk, dat ik anders snel naar dezelfde kleurcombi grijp.
Gebruikte kleurtjes heb ik onder dit bericht aangegeven voor degene die dat leuk vinden.


Een dessinpapiertje als basis, gebruik ik vaak. Ik ben gék op dessinpapier en kan er ondertussen zelf wel een winkeltje in beginnen ;-) 
Daarop een rectangle van MFT 'Wonky Stitched Rectangle'.
deze geblend met Distress Ink, Speckled Egg en Uncharted Mariner. Daaroverheen gesplattert.
Aan de onderkant een stuk dubbelzijdig tape gesneden en daaroverheen glitter gestrooid. 
Glitter sneeuw ;-)


Wat accentjes gegeven met de witte gelpenen de tekst 'Joy' gestempeld en deze gekleurd met potloden. In hetzelfde kleurtje als het strikje.


Nog een paar witte sneeuwsterretjes uitgesneden.
Cuties toch? ;-)


Leuk als je even langskwam en een hele gezellige week!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Leuk kaartje! Ik dacht dat het glitterpapier was. Maar op deze manier kan het natuurlijk ook! Leuk dat je de kleuren erbij schrijft. Ik wil binnenkort eens wat kleurencombinaties opschrijven en dan ga ik jouw berichten er zeker bij pakken! Ik heb al best wat kleuren bruin, maar het lukt me vaak nog niet om de goede kleuren bij elkaar te vinden die mooi blenden. Met jouw kleurencombinaties moet het toch wel gaan lukken?!

Anoniem zei

Schitterend gedaan weer in prachtige kleuren…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei

Wat een lief kaartje weer.
Je inspireert mij er enorm mee, want ik heb ook van dat drukke dp en weet nooit zo goed wat ik daarmee kan doen, maar dit vind ik heel erg mooi.

Back to Top