Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday nummer 4!

Nu ben ik door mijn voorraad heen...nu wordt het spannend of ik dit wekelijks ga volhouden ;-)
Wedstrijdje met mezelf ;-)

Voor deze kaart heb ik de stempel van Photoplay gebruikt. Zo leuk die sneeuwpoppen!
Liefde op het eerste gezicht, maar overal uitverkocht!
Uiteindelijk vond ik ze in Amerika, dik afgeprijsd...hup in mijn mandje. Blij mee!


De opzet is een beetje hetzelfde als mijn eerste kaartjes, maar ik vond dat leuk, dus deed ik hetzelfde kunstje nog een keer. Deze keer er een shaker paneel van gemaakt, altijd leuk. (vind ik)


Paneeltje van MFT, net als het dessin papier. De sneeuwsterretjes zijn van Lawn Fawn.

Gezellige week allemaal!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Rhodé zei

Een lekker vrolijk kaartje weer! Ik ken het merk Photoplay nog niet. Die sneeuwpop ziet er leuk uit. Ik zal eens kijken wat ze verder in hun assortiment hebben. Hopelijk lukt het je om elke maandag toch een kerstkaart te laten zien. Ik geniet altijd erg van je posts!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leukerd die grote sneeuwpop. Een kleurrijke mooie kerstkaart Cornelie.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Wat een gezellige kaart, heel leuk met al die kleuren.

Marfien zei

Je bent nogal de wereld over geweest voor dit stempel :-) , maar het was de moeite waard, je hebt er weer een superleuke kaart bij

Daphne zei

Zo leuk!!
De sneeuwpop is inderdaad een schatje.
Ik hou ik van shaker cards, deze vind ik heel vrolijk.
Je gaat het vast volhouden, Merry Monday...... misschien heel af en toe een keer overslaan, maar je kan het!!

GerJanne zei

Heel gaaf Cornelie! EN die sneeuwpop is echt heel erg leuk! Ik denk altijd dat de verzendkosten uit Amerika zo hoog zijn... is dat niet zo? Of bestel je dan meteen een heleboel?

Back to Top