Sunday Shaker!

Hoi!!

Daar ben ik weer met mijn wekelijkse shaker. Deze keer eentje voor bij de stapel met kerstkaarten.
Ik wilde graag iets maken met de set van MFT. 'Alpine Friends'. Zo leuk! Echt weer eens iets heel anders. Ook de backdrop van Lawn Fawn met de sneeuwrand wilde ik graag gebruiken, dus dat werd een combinatie.


De sneeuwrand heb ik eerst gekleurd met inkt en daarna nog bewerkt met Versamark. Daaroverheen een transparante embossing poeder met een mooie glitter en toen nog even heat embossen. Tof glinsterend effect geeft dat! Je ziet dat op de laatste foto's beter.


De achtergrond heb ik ook geblend met Distress Oxides, Salvaged Patine, Stormy Sky en Black Soot.
Na goed drogen gesplatterd met witte verf.


Toen 4x een rand uitgestanst om een rand te maken voor het shakermateriaal. Dat werd weer een mixje van allerlei verschillende soorten. Ik vind dat altijd net koken. Een schepje van dit en een schepje van dat...


De gondel heb ik gekleurd met Copics en kan echt heen en weer bewegen doordat ik deze met een kleine brad heb bevestigd.
Daarna het geheel op een basiskaart geplakt.

Gebruikte materialen, klik!

Heb een lekkere zondag!

Liefs Cornelie

8 opmerkingen

Rhodé zei

Oh, die set is zo leuk! Ik zag hem al voorbij komen bij MFT. Er zit weer heel wat werk in je kaart. Maar hij is dan ook erg mooi geworden.

Je@net zei

Super mooie kaart, Cornelie!

Angélique zei

Weer zo'n leuke shakerkaart! Je hebt je lekker uitgeleefd met een heel leuk resultaat.

Marjan zei

Ik vind het een supermooie shaker, die rand maakt het echt een beetje sprookjeswinter achtig, raar woord, maar wel wat ik bedoel :)

Anoniem zei

Supergave kaart Cornelie, echt weer jouw stijl…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei

Sjonge, jonge, wat is dit nou toch weer ontzettend leuk.
Zoveel op te zien, je bent zelfs het kabeltje waar het gondeltje aan hangt niet vergeten. En dat het echt kan bewegen, wat leuk!!!
De sneeuwrand is ook mooi.
Haha, wat een goeie opmerking over het schud materiaal, net koken, hihi, hoe verzin je het.

Kekke Kaarten zei

Deze stempel/stans zag ik al bij MFT, vond hem meteen GEWELDIG!!! Helaas was hij bij Yuki al uitverkocht :-(( Je hebt er een geweldige kaart van gemaakt, en dan ook meteen nog een shaker. Tof!!
Groetjes, Gerjon

Marfien zei

Wat een vrolijk kaartje, de dieren in de gondel hebben het naar hun zin zo te zien, mooi met het blauwe glanskarton

Back to Top