World Cardmaking Day!

Hoi!!

Even een berichtje op World Cardmaking Day!



Ik heb deze keer zowaar een serie gemaakt. Dat doe ik bijna nooit. Simpelweg omdat dat me nooit lukt. Ik raak snel verveeld en wil dan toch weer een andere draai eraan geven. Hier zijn een aantal details wel anders, maar de opzet is hetzelfde en dat is best knap voor mijn doen ;-)


Het lieve kleine schattige setje van Lawn Fawn met de beertjes op de sleetjes vond ik zo schattig! En toen ik ze op vakantie aan het kleuren was, zag ik ze ook gelijk voor me in deze sneeuwster van vorig jaar!


De opzet wilde ik eenvoudig houden. Met kerst wil je toch altijd meer kaarten maken, dus ik wilde leuk, maar ook snel ;-)


Een vrolijk achtergrondpapiertje, een mooi glitterpapiertje voor de sneeuwster en voor de achtegrond in de sneeuwster blendde ik een achtergrondje met witte splatters.


Aan de onderkant een sneeuwheuvel, nog een contrasterend randje en een leuke tekst.
Dat stempeltje ben ik helemaal verliefd op! Het leuke van deze kleine setjes is, dat ze zo leuk betaalbaar zijn, lekker kleuren en je hebt gelijk een toffe kaart!

Heb je ook tijd om vandaag nog aan de freubel te gaan op World Cardmaking Day?
Ik hoop vanmiddag even. 's Morgens eerst in huis en daarna nog boodschappen en 's avonds krijgen we vrienden te eten. Maar morgen is van mij! Dan duik ik heerlijk m'n hoek in.

Fijn weekend!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Marjan zei

Slim gedaan deze serie, het leuke papier en de kerstster met de schattige beertjes combineren heel mooi en de tekst maakt het af, veel effect en toch eenvoud! Goed weekend! XX

Rhodé zei

Ze zijn echt leuk! Die lampjes op de achtergrond staan er ook zo gezellig bij. Ik kan misschien vanmiddag nog even wat freubelen. En hopelijk morgenmiddag ook nog even. Dan moet het vast lukken om.een kaartje te maken!

Daphne zei

Als het idee er is vind ik het wel fijn om een "serie" te maken, maar vaak maak ik dan toch net even iets anders, zodat het niet gaat vervelen.
Wat een schattige stempeltjes zijn dit.
Ik lees het meer, dat mensen stempel afdrukjes meenemen in de vakantie in die te kunnen kleuren. Goed idee, ga ik onthouden voor volgend jaar.

Je@net zei

Wauw...wat een mooie serie heb je gemaakt, Cornelie!

Daphne zei

En even een vraag......
Knip jij de afdrukjes uit, of heb je er stansjes bij?

Kaartenkraam zei

Wat zijn ze leuk, toffe serie!

groetjes van Ank

Back to Top