Halloween!

Hoi!!

Vandaag is het Halloween. Daar heb ik niet veel mee, en wij doen er ook niets aan, maar er kaarten mee maken vind ik dan weer zó leuk!
Ik maak er niet veel, maar ieder jaar altijd een paar. Sowieso heb ik 1 vast adresje waar er ieder jaar 1 naar toe gaat en dit jaar maakte ik er 1 voor Milou. Zij werd vorige week 6 jaar en gaaf haar kinderfeestje in dit thema. Spannund!!




Ineens kwam ik op het idee om een doorschijnend kaartje te maken met vlieger papier.
In het vliegerpapier heb ik een boom geëmbosst. Dat werd eigenlijk mooier als ik had verwacht ;-)


De stempels zijn een combi van Clearly Besotted en My Favorite Things en het vuurtje is van Lawn Fawn.


Super leuk om te maken! En een leuk effect zo tegen het licht.
Als laatste maakte ik nog een envelop en een cirkel in stijl om wat op te kunnen schrijven.
Aan de bovenkant van de kaart een gaatje met eyelet om de kaart voor het raam op te kunnen hangen. Het lint blijft leuk met de tekst 'Happy Birthday'.


Doen jullie iets aan Halloween, en maken jullie wel eens kaartjes in dit thema?

Fijne dag allemaal!

Liefs Cornelie

1 opmerking

GerJanne zei

Heel leuk! Mooi met dat vliegerpapier en die boom die je geembosst hebt. Ik heb niets met Halloween en maak ook bijna nooit kaartjes in dat thema. Ik denk dat ik dat 2 keer gedaan heb in al die jaren. En dan vind ik jouw kaart nog lief, maar stempels met doodshoofden en kruisen en zo, daar houd ik gewoon niet van en ik zou niet weten aan wie ik die zou moeten sturen trouwens...

Back to Top