Back to School!

Hoi!!

Vandaag een kaartje met een van de leukste sets van Clearly Besotted.
De 'Schoolday Play' met des schoolbus en alle toffe figuurtjes met school items!
Voor deze kaart heb ik de masking techniek gebruikt. Een techniek die Stephanie zelf (van Clearly Besotted) ook vaak gebruikt. Ik bewonder haar kleurgebruik en kleurwerk, prachtig, daar kan ik echt van genieten!


Dus het scene gedeelte gestempeld, rechtstreeks op de kaart en nogmaals op masking tape. Afgeplakt en toen met de achtergrond begonnen. Deze keer Distress Oxide Inkt gebruikt. Daarvan heb ik nog lang niet alle kleurtjes, maar daardoor ontstaan er ook weer andere combinaties als dat je misschien in eerste instantie zou kiezen ;-) Om dat je met oxides mooi kleuren over elkaar kunt gebruiken, heb ik met een stencil nog de sterretjes aangebracht. Accent gegeven met Nuvo Christal Drops, voor een glittertje.
Toen ik tevreden was heb ik het tape verwijderd en dat is het leukste om te doen, want dan zie je het resultaat!


Alle figuurtjes gekleurd met Copics. Op het rugzakje de naam en een drie van groep 3. Een nieuwe fase!
Het stukje papier met lijntjes en schrijfletters vind ik dan weer te leuk!


Ook aan de binnenkant nog wat gezelligheid.


Het was weer super leuk om te maken. Blij dat ik het zo heb gedaan met het masken. Is toch weer eens iets heel anders.

Geniet van jullie weekend!

Liefs Cornelie

Voor gebruikte materialen klik!

3 opmerkingen

Je@net zei

Wat een leuke kaart!

Dora zei

Prachtige scene.

Rhodé zei

Oh, wat is ie leuk! Ik heb gelijk masking tape op m'n lijstje gezet.

Back to Top