Beach Scenes!

Hoi!

De challenge van Cloud9Crafts van de maand Juni was er 1 naar mijn hart;

'Beach Scenes'

Heerlijk vind ik sowieso die kleuren, maar ook heb ik een zwak voor vissen, water, alles wat er ook maar een beetje mee te maken heeft ;-)

Zou dat misschien komen omdat ik Vissen ben van sterrenbeeld?
Wie zal het zeggen...


Met deze kaart heb ik me dan ook heerlijk kunnen uitleven.
Ik heb de Pop Up Platform gebruikt en dan heb je eigenlijk al heel snel een leuk effect!
Voor deze kaart ben ik geïnspireerd door de kaart van Kay Miller en er mijn eigen draai aan gegeven.
Zij maakt prachtige dingen en gebruikt altijd geweldige kleuren!


De Barn heb ik ingekort en zo een Beach huisje van je gemaakt. 
De set met de palmboom en hangmat is natuurlijk kat in het bakkie.
De golven heb ik ingekort en op de voorgrond geplaatst. Deze geblend en bewerkt met Nuvo drops en gesplatterd.


Voor de figuurtjes heb ik allemaal verschillende setjes gebruikt en gekleurd met Copics.
Het flesje zonnebrand in de hangmat is eigenlijk bellenblaas, maar who cares ;-)
Omgetoverd tot zonnebrand!


Lekker fleurige kleurtjes gebruikt en zo werd het al snel een zomers kaartje.


Best even een werkje, maar zó leuk om te maken! Zou daar zelf wel een tijd willen vertoeven! Heerlijk;-)

Gezellige dag nog,

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!

8 opmerkingen

Colien zei

Superleuk, wat een gaaf, zomers tafereeltje!
Maar eh... 'kat in het bakkie'?? Da's toch echt een konijn, hoor! ;)
grtz Colien

Cornelie zei

Haha, ja, idd! 🤣

Anoniem zei

Het ziet er ook uit als een feestje en past perfect bij het weer van deze dagen...jammer dat de challenge op FB is!
XxIrene

Marjan zei

Onwijs gaaf!!!

Angélique zei

Ah wauw, wat een gaaf tafereel heb je gemaakt! Heel zonnig en vrolijk, superleuk!
Deze creatie heeft jou wel een hoop speeltijd opgeleverd en je een tijdje zoet gehouden.

GerJanne zei

Ah.... wat superleuk! Veel te zien en ik krijg helemaal zin in de vakantie! Leuk om mee bezig te zijn. Ik vergeet de tijd dan altijd...soms zelfs wat voor dag het is🤗

Femminde zei

Wat super gemaakt Cornelie!! Echt perfect.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ina ( Frysk Famke ) zei

Superleuk Cornelie😍

Back to Top