Sunday Shaker!

Hoi!

Het is weer zondag en dus ik heb weer een shakerkaartje ;-)
Deze heb ik voor mijn lieve buurvrouw gemaakt. Zij was gisteren jarig.


De aardbei van Lawn Fawn vond ik daar een hele leuke voor en natuurlijk werd dat een shaker aardbei!
Basiskaart gesneden en deze een leuk bijpassend achtergrond papiertje gegeven. 


De aardbei ook uit cardstock gesneden en deze met verschillende kleuren Distress Inkt geblend. Frame gesneden en deze door een embossingfolder gehaald.


De aardbei in het frame op de achtergrond geplakt, zodat deze precies op de juiste plek komt te zitten.
Met zwart cardstock de pitjes uitgesneden.
Shakerpaneel gemaakt met acetate en natuurlijk het toffe shaker materiaal mét aardbeitjes van Buttons Gallore.
De blaadjes en het bloemetje komen van een andere set met kleinere aardbeitjes en geven het net even een speelser effect. Ook deze allemaal geblend met Distress inkt.


Het tekstlabel heb ik al zó lang! Dat is een bestand van de Silhouette store. Deze kun je printen en dan uitsnijden. Met mijn oude Silhouette lukte dit nooit goed. Sinds kort heb ik een Silhouette 3 van iemand over kunnen nemen en er gaat een wereld voor mij open. Nu lukte het wel. Zó leuk! Het is een bestandje ooit nog van Jillibean Soup, een merk waar je eigenlijk helemaal niets meer van hoort.

Ik denk dat mijn buurvrouw deze kaart wel leuk zal vinden ;-)

Geniet van jullie zondag!

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Els zei

Een super leuke en fruitige shakerkaart.
Groetjes, Els

Rhodé zei

Gave shaker! En helemaal leuk als je bijpassend shakermateriaal hebt.

Colien zei

Wow, wat een toffe shaker! Daar wordt je aard-blij van!!
grtz Colien

Daphne zei

Deze kaart vindt je buurvrouw het leukste, denk ik.
Wat is het weer prachtig gelukt.

Angélique zei

Haha, jij weet echt overal een shaker van te maken, geweldig! En dan ook nog bijpassend shakermateriaal, terwijl de rest van de kaart ook niet wordt vergeten. Je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt, super!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke schudkaart met die grote aardbei. Mooi beïnkt in vrolijke kleuren en ook de afwerking is top.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Deze shaker is ook waanzinnig leuk Cornelie!
Zo leuk met die aardbei.

Back to Top