Heart & Home

Hoi!!

Dit setje van Clearly Besotted is zó leuk!
Je hebt in 1 set 4 verschillende 'kamers'. Woonkamer, slaapkamer, badkamer en een keuken.
Met allerlei verschillende losse elementjes, zodat je die ook weer in andere kamers kunt gebruiken.


Ik ging voor de slaapkamer, want mijn oud-collega had corona en dus kon een opbeurend kaartje daar wel naartoe! De opzet heb ik eenvoudig gehouden. Less is more tenslotte ;-)
Het slaapkamertje gestempeld en gekleurd met Copics. 
De plant en het boekenplankje komen uit de huiskamer, maar vond ik er leuk bij. 
Een kastje uit de slaapkamer juist weer weggelaten, maar wel aan de binnenkant van de kaart gebruikt. 
Alles met de hand uitgeknipt.


Wat witte 'high lights' aangebracht en daarmee ook de witte stippen op het kleed gemaakt. Het achtergrondpapiertje is net een behangetje vond ik en komt uit een paperpad van MFT.
De houten vloer heb ik gemaakt met het mooie papier van Lawn Fawn.
De tekst komt van een set van MFT, al een oudje, maar het font blijf ik mooi vinden.
Al met al een redelijk eenvoudig kaartje, maar daar hou ik wel van, het Clean & Simple!

Gezellige dag nog!

Liefs Cornelie

Met deze kaart won ik de challenge bij CAS on Friday. Hoe leuk is dat?!

 

7 opmerkingen

Ina ( Frysk Famke ) zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ina ( Frysk Famke ) zei

Wooww Cornelie,

Wat is dit een prachtige kaart, mooi stempels en kleuren.
Ik hou ook van Clean en Simpel. Bij CAS on Friday is het thema
Feel better😉

Groetnis fan Ina xx

Angélique zei

Een heel leuke kaart, op deze kaart moet je inderdaad niets meer erbij doen, dat doet afbreuk.

Daphne zei

Super leuk, je voelt je vast helemaal een stylist als je dit stempel setje gebruikt.
Je hebt er een héél leuk kamertje van gemaakt, zo gezellig als bij elkaar.

femke zei

Heey Cornelie,

lief beterschapskaartje is het geworden!!! Heerlijke kleurencombinatie ook.

Groetjes Femke

Martha zei

Mooie beterschapskaart Cornelie
Liefs Martha

Ina ( Frysk Famke ) zei

Me again....

Dat ik hem mooi vind weet je al hahaha

Dank je wel voor het meedoen bij CAS on Friday!
Hopelijk zien we je vaker.

Groetnis Ina

Back to Top