No Line Coloring

Hoii!!

Op het moment loopt er een challenge bij Cloud9 Crafts. 
No Line Coloring. Dat dat een challenge is, is een ding wat zeker is;-))

Voor mij de eerste keer om dit met Copic Markers te doen. Dit is mijn kaartje geworden!


De stempelset van My Favorite Things gebruikt;


Te leuk, lief en schattig deze eekhoorntjes!
Als basis inkt om de eekhoorntjes te stempelen heb ik Memento Dessert Sand gebruikt.
Over de eekhoorntjes ben ik qua kleurwerk wel tevreden, maar de blaadjes aan de tak vind ik dan weer wat minder ;-)



Een shakerpaneel gemaakt, waarin ik de achtergrond heb geblend met een wolken stencil en Distress Inkt. Een mixje gemaakt met blaadjes van 'Buttons Galore' en wat strass steentjes uit eigen voorraad.
Papier is uit een oud blokje van Echo Park. Voor de rand van het shakerpaneel heb ik houtnerf papier gebruikt.

 Het woordje 'psst!' had direct in mijn hoofd bij het zien van deze stempel. Uiteindelijk vond ik het in een klein setje van Lawn Fawn.


En een klein tafereeltje aan de binnenkant ;-)

Ik vond het leuk om te doen en zeker een uitdaging. 
Wil je ook meedoen aan de challenge vergeet dan niet de hashtag
#c9craftschallenge erbij te zetten.
Plaats je creatie op Facebook of Instagram.

Gezellig als je langs kwam.

Liefs Cornelie

11 opmerkingen

Irene zei

Owww wat een schattige kaart met super no line colouring, ook de blaadjes boor en psst is zo leuk er bij! Alleen mijn blog dus kan helaas niet meedoen..
XxIrene

Kaartenkraam zei

Wat een schattig kaartje is dit geworden en zo prachtig ingekleurd, geen idee hoe je dat doet stempelen met no line. Leuk ook weer die shaker!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat goed gelukt dat no line coloring Cornelie, schattig zijn die eekhoorntjes en wat zou er gefluisterd worden hihi. Gaaf om het shaker materiaal aan te passen aan het tafereeltje. Een hele mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Superleuk en lief en qua kleuren.... Top!!

Marfien zei

Wat een dotje, en dat psst. . . wekt nieuwsgierigheid, leuk

GerJanne zei

Ahhhhh.... top gedaan! Wat mooi en zacht ziet dat eruit. De blaadjes vind ik trouwens ook goed gelukt. En een shaker...natuurlijk! Ik vind het nog steeds knap dat jij dat zo makkelijk doet. Ik vind het nog altijd wel een dingetje.
EN ik kan me helemaal voorstellen dat je dingen mist bij mij hoor. Ik plats elke dag wel wat. Onze kleinzoon (!) is al ruim 2 maanden. Je snapt gewoon niet hoe snel dat gaat..

Ellen zei

Superlief kaartje hoor en heel mooi gekleurd…top!
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

oooh wat schattig vind hem geweldig geworden
groetjes ellen

Martha zei

Heel mooi gelukt Cornelie
Het no line kleuren is je goed afgegaan, zo leuk die eekhoorntjes!
Ook het schudgedeelte weer superleuk!
Liefs Martha

Bernadet zei

Ooooh wow wat een geweldig leuke shakerkaart is dit Cornelie.
Mooie kleurtjes en die eekhoorntjes... zo cute!!

Angélique zei

Ow, wat superschattig! Je hebt zo mooi gekleurd en het dp combineert er zo goed bij, een genot om naar te kijken!

Back to Top