Summercards

Hoi!!

In de maand juli loopt er bij Cloud9 Crafts een challenge 'Summercards'.
 Nog een paar dagen te gaan dus!
In dit thema wilde ik ook graag nog een kaartje maken. Ik denk dat ik kaartjes met een zomerthema het leukste vind om te maken ;-)


Als basis gebruik het Lawn Fawn Cardstock.
Voor deze challenge pakte ik de set van Lawn Fawn 'Ocean Shell-fie'. Waterdiertjes altijd goed!
Lekker kleuren met Copics en deze keer gebruikte ik het DCP papier.


Voor de achtergrond gebruikte ik 2 stencils over elkaar. Dit gaat makkelijk als je het Art-Station van Wendy Vecchi gebruikt, met de magneten. Ik vind het echt ideaal!
Een stencil met cirkel en een stencil met water. Diverse kleuren Distress Inkt gebruikt.
Tumbled Glass, Speckled Egg, Stormy Sky en een vleugje Shaded Lilac.
Spetters gemaakt voor een beetje een levendig efffect.


De basis kaart heb ik beplakt met dessinpapier van Lawn Fawn 'Watercolor Wishes'.
De backdrop is van My Favorite Things, 'Wonky Stitched Die-Namics', te leuk vind ik deze set!
De tekst gemaakt, deze komen uit 2 verschillende sets van Lawn Fawn.
'HappyHappyHappy' en 'Plan on it;Vacation', uit deze laatste komt ook het drankje.
Nog een paar Nuvo Jewel Drops en aan de binnenkant nog een afbeelding.

Lekker mee bezig geweest!

Gezellig als je langskwam!
Liefs Cornelie

 

8 opmerkingen

GerJanne zei

Heel erg leuk! Mooie achtergrond ook. Ik ben nog ontzettend zoekende naar een tafereeltje maken. Jij bent daar een kei in...en zo mooi gekleurd ook.

Rhodé zei

Wat een leukerd! Zomerse kaartjes zijn inderdaad erg leuk. Mooie kleurtjes heb je voor het water gekozen.
Is dit cardstock het cardstock waar we het via de mail weleens over hadden?

Martha zei

Leuk zomers kaartje Cornelie!
Mooi afgewerkt!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Leuke kaart! Dat water heb je heel mooi gedaan en leuk ook om het rond te maken.
Mooi ook om de basiskaart hetzelfde kleurverloop te geven.

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Wat een heerlijk fris s'zomers kaartje! Ik heb ook een hele zwik stempels met zeethema.. kennelijk kan ik die niet laten liggen. Ik word dan ook helemaal blij van een kaartje als dit!

Cornelie zei

Nee, dat is heel lastig te krijgen. Deze van Lawn Fawn is pas nieuw en wel witter, maar zwaar van kwaliteit. De 110 moet je dan hebben. Dat witte went snel. Ik vind het een top alternatief!

Rhodé zei

Ah, dank je! Als ik nieuw cardstock nodig heb, ga ik voor deze!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoi Cornelia,

Wat een gaaf kaartje 😍😍😍
Prachtig van kleur en super achtergrond..

Leave groetnis fan Ina en een fijn weekend

Back to Top