Interactive slidercard

Hoii!

Vandaag een slidercard. Interactive kaarten, altijd leuk. Deze heb ik gemaakt met de set 
'Wheelie Great Friend' van My Favorite Things.
Samen met de 'Slimline Card Basics' van Mama Elephant.

De set van MFT was liefde op het eerste gezicht, zó leuk!


Achtergrondpapier is van Doodlebug. 12x12 papier met heerlijke kleuren en eenvoudige dessins.
Met Distressinkt heb ik de achtergrond gemaakt en met water druppeltjes gesprayd.
De Skyline met Vellum gemaakt, deze komt ook uit een set van ME.


De tekst aan de onderkant komt uit een set van Carlijn Design. Daarin ook het slidergedeelte gemaakt.
Ik heb silicone tape gebruikt. Dat is transparant en zie je dus veel minder. Mooi!
Om de slider goed te laten 'sliden' heb ik de 'Powder Tool' gebruikt.
Een randje gras maakt het geheel wat speelser.


Het fietsje en beertjes gekleurd met Copic Markers. Lekkere frisse kleurtjes!
Nog even een filmpje om het 'slidergevoel' echt te krijgen ;-)
Zo leuk om te maken!



Een link voor de gebruikte materialen 'klik'
Van overige materialen heb ik in de tekst links gemaakt.

Gezellig als je langs kwam,

groetjes Cornelie

 

5 opmerkingen

Martha zei

Prachtig schuifkaartje Cornelie!
Heel mooi gemaakt!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Lief kaartje. Heel leuk de kleurtjes die je hebt gebruikt en wat leuk om met vellum de skyline te maken.
De tekststrook aan de onderkant vind ik ook gaaf.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Wat enig, deze fietsende beer...Super. Handig dat filmpje, ik vroeg me inderdaad af of je het zelf moest schuiven of dat er ergens een vernuftig systeem was dat ik niet zag, waardoor het kon schuiven...

Daphne zei

Zo lief, deze kaart, zie hem eens fietsen door het landschap.
Ik zie geen filmpje....... mis ik het linkje nou?

Creaellenknutselsite zei

wat een supermooi kaartje gewoon te schattig, leuk hoe je het tafereeltje hebt verwerkt, leuk dat tekst strookje onderaan
groetjes ellen

Back to Top