Liftkaart #160

Hoi!!

Vandaag start er weer een nieuwe Liftchallenge op ons Liftblog en deze keer was ik weer aan de beurt om de kaart uit te zoeken.
Ik vond een hele toffe techniek bij Jennifer McGuire.
Dot Coloring. Kijk hier een filmpje.

De bedoeling is dus;
'Maak een kaart met Dot Coloring'.
 
Kleur een stempel in met dots óf geef deze een accent door er omheen te 'dotten'. 


Ik vond het echt een super toffe techniek en wilde dit gelijk uit proberen. Deze kaart heb ik al een hele poos terug gemaakt.
De bloemen stempels zijn van 'Create a Smile'. Deze heb ik gemaskt om ook de blaadjes erbij te kunnen stempelen.

Inspiratie van Jennifer McGuire.

Daarna begon het leuke, het 'dotten'. Best een beetje spannend ook, maar gewoon doen en dan zie je van zelf wel wat het wordt ;-)
Verschillende tinten Copic Markers gebruikt.



Daarna heb ik 'Paperhug' eroverheen gestempeld. De zilveren glitter lijn heb ik met 
Versa Mark gestempeld en daarna bestrooid met zilveren embossingpoeder, maar dit niet geëmbosst. Zo geeft het een beetje een poeder effect, ook wel eens leuk.
De hartjes van de bloemen heb ik met 'Pearlmaker' gemaakt.
Het geheel gemat op een bijpassende kleur en toen vond ik het goed.

Deze techniek ga ik nog wel eens gebruiken, erg leuk!

De challenge duurt tot vrijdag 16 april 18.00 uur.

Nieuwsgierig wat jullie gaan maken;-)

Op het Liftblog echt prachtige voorbeelden van Marjan, Nicole en Yvonne, onze GD.

Heel veel plezier met Liften!

Liefs Cornelie

 

14 opmerkingen

Daphne zei

Wat een leuke techniek en wat een super mooi voorbeeld!!!
Ik heb het filmpje al gezien en ik ga het zeker proberen.
De grote tekst op je kaart vind ik heel mooi, past goed, zeker in deze tijd.

Martha zei

Prachtige kaart Cornelie!
Wat een leuke techniek!
Liefs Martha

Irene zei

Deze had ik nog niet ontdekt bij Jennifer, leuk en mooie uitwerking Cornelie!
XxIrene

Danielle zei

Heel leuke techniek, ik zag hem al eens voorbij komen bij Jennifer McGuire. Nog niet geprobeerd dus leuk dat je dit hebt uitgezocht als nieuwe challenge. Ik ga geschikte stempels zoeken en lekker dotten. Jouw voorbeeldkaart is echt heel mooi. Zo'n paper hug kunnen we allemaal gebruiken in deze tijd, mooie tekst!

Marjan zei

Ook jouw versie erg gaaf Cornelie, ik had natuurlijk al voorkennis, maar zeg het graag nog eens. Mooie stempels hiervoor en erg leuk die paperhug, zie nu dat je er zilver in verwerkt hebt! De stipjes doen je blognaam echt eer aan, heel colorful en mooi.

Nancy Soetaert zei

leuke kaart met een techniek die echt een bijzonder effect maakt!
groetjes
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

O dat is leuk, lekker stippeltjes zetten hihi. Mooie kaart heb je als voorbeeld voor deze leuke challenge gemaakt Cornelie.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje Cornelie!! Ik vond het echt heerlijk om te doen dit 'dotten'. Ik werd er helemaal zen van!

Scraptastisch zei

Wat heb je nu toch uitgezocht? 🤣 mag de pret niet drukken er zijn vast veel enthousiastelingen! Dot coloring nog nooit van gehoord haha maar snap het na je uitleg wel en je kaartje is prachtig met paper hug!
xx Gerie

GerJanne zei

Wat heb jij een leuke challenge bedacht! Daar ga ik echt even voor zitten. Stempels zoeken en gaan. jouw voorbeeld is heel gaaf. Mooie stempels de grote tekst en het dotten natuurlijk.

Rhodé zei

Wat een leuke challenge heb je bedacht. Je voorbeeld is erg mooi. Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk, denk ik. Ik ben benieuwd wat iedereen er van gaat maken!

Els zei

Mooie kaart heb je met deze techniek gemaakt. Leuk hoor met deze tekst zo groot.
Groetjes, Els

Colien zei

Heel leuke challenge, weer een toffe techniek om uit te proberen. Jouw kaartje is prachtig, mooi met die grote zwart/wit bloemen, daardoor vallen de kleuren extra op!
grtz Colien

Ina ( Frysk Famke ) zei

Gave kaart en techniek Cornelie,

Of het iets voor mij is weet ik nog niet.
Ga ik het proberen...jawis ben nu 2 weekjes zo goed als vrij🤗🤗
Ten minste als mijn collega's gezond blijven.

Fijne paasdagen en leave groetnis fan Ina

Back to Top