Liftchallenge #157!

Hoi!!

Op ons Liftchallengeblog zijn we weer van start gegaan met een nieuwe challenge. deze keer mocht ik de kaart uitzoeken .
De bedoeling is;

Maak een achtergrond met een stempel/stempels en emboss deze. Blend dit met Distress inkt (of een andere inkt.) Versier naar wens.

Deze kaart heb ik gemaakt, werkelijk al maanden geleden! Deze stempel had ik toen net en daaar wilde ik deze techniek graag mee uitproberen.


De kleuren zo dicht mogelijk bij het papier uitgezocht. Het komt van een blokje van Simple Stories. Volgens mij nog van een swap van Nicole en mij.
Het kransje zit in hetzelfde blokje en heb ik uitgeknipt.



Een labeltje met tekst, randje, touwtje...en nog wat bling!


Dit is de voorbeeld kaart. Met deze techniek kun je zoveel kanten op!
Het voorbeeld is van Isha Gupta


Nog een kaart met dezelfde techniek heb ik vorige week nog zitten maken.
Ik wilde graag de Hippo stempelset van MFT gebruiken. Deze had ik, bij toeval, overgekocht van Danielle.

De achtergrond stempel deels afgedrukt en geëmbosst. Daarna met Distress Okide geblend. Hippo en ballonnen met Copics gekleurd.



Daarna nog de border gemaakt met cardstock, dessinpapier, border stansen en een tekst stempel.
Ook hier mocht de bling niet ontbreken ;-)

Ik denk weer een challenge die voor veel mensen te doen is en waar je weer veel kanten mee op kunt.
Op het Liftblog natuurlijk nog veel meer mooie voorbeelden, ik zou zeker even gaan kijken.

De challenge duurt tot vrijdag 12 februari 18.00 uur

Veel plezier weer met Liften!

Groetjes Cornelie

 

14 opmerkingen

Marjan zei

Je eerste kaart kende ik al, erg mooi! Maar je hippo kaartje nog niet, wat een droppie!! Heel schattig kaartje in supermooie kleurtjes en wat een leuke folder!

Rhodé zei

Superleuke voorbeelden, Cornelie! Verschillend, maar toch weer echt kaarten met jouw 'handtekening'. Een hele leuke challenge heb je weer bedacht.

Kaartenkraam zei

Mooie kaarten allebei. Bij de eerste vind ik het knap dat je de kleuren van het ruitjespapier zo dicht hebt weten te benaderen. Heel mooi het contrast tussen het 'zachte' linkerdeel en het grafische rechterdeel van de kaart, TOP!
De hippo kaart is hartstikke leuk. Mooie achtergrond en leuk die wolkenrand met zwarte banner er op.

groetjes van Ank

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaarten Cornelie,

Beide totaal verschillend maar ik ze top.
Je cijfer achtergrond vind ik erg gaaf. Eens zien of
ik deze ergens kan scoren.

Groetnis fan Ina

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke uitdaging. De kaart met de hippo vind ik ontzettend mooi geworden. Groetjes Marja

Daphne zei

Wat zijn ze leuk!!
Alweer een leuke challenge, ik ga zeker weer meedoen.
Ik heb een vraagje over de Hippo.... knip je die uit of heb jij er strandjes bij, dat je ze uit kan snijden??

Martha zei

Leuke kaarten Cornelie!
Gemaakt met leuke techniek!
Liefs Martha

Ellen zei

Superleuke kaarten...top!
Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Je hebt weer een mooie lift uitgekozen Cornelie en wat zijn je kaarten prachtig! De eerste was voor jou ook een uitdaging denk ik....LEUK als het dan zo goed lukt! En die met de hippo zo'n dot! Veel plezier van de inzendingen!
xx Gerie

Nicole Parmentier zei

De eerste kaart had ik al gespot maar de tweede nog niet. Beide zijn prachtig. Mooie subtiele kleuren heb je gebruikt om te blenden. Hele leuke en verschillende voorbeelden. Je kunt met deze techniek echt alle kanten op dat laat je hier goed zien!

Colien zei

Echt een hele leuke challenge en wat een mooie voorbeelden! Jouw kaartjes zijn heel verschillend, maar beiden top! Toffe techniek, ik hoop weer mee te doen.
grtz Colien

GerJanne zei

Nou, dat heb je goed gedaan, deze kaart uitgezocht voor de liftchallenge! Superleuk ,ijkt het me om te doen. Het idee is er al, dus dat wordt binnenkort aan de slag. Jouw kaartjes zijn allebei enig. Inderdaad heel verschillend en dat is leuk te zisn, omdat je er zoveel kanten mee op kunt. Ik denk zelfs vintage ;-)

Ellen zei

Allebei leuk! En een leuke techniek voor de Liftchallenge :-)

Danielle zei

Twee heel leuke voorbeeldkaartjes! Ik had die cijferstempel meteen in gedachten voor deze challenge, maar nu ga ik iets anders verzinnen ;-) Leuk om de hippo op een kaartje te zien bij jou, super lief kaartje is het zo! Fijn weekend nog!

Back to Top