Jaaroverzicht 2020!

Hoi!!

Zoals ieder jaar, het word een beetje traditie, plaats ik een jaaroverzicht.
Erg leuk als je het bericht aan het schrijven bent, de foto's uitzoekt en ziet wat je allemaal hebt gemaakt! Dan plaats ik alles wat ik maak nog niet eens allemaal op mijn blog. Ook veel op Instagram, domweg omdat dat sneller is en ik niet veel tijd heb voor bloggen.
Toch blijf ik dit leuk vinden, het contact wat er soms ontstaat, het delen van dezelfde passie. Mensen die je gewoon begrijpen als je blij wordt van een nieuwe stempel haha. Heerlijk, daar kan ik zo van genieten!
Vandaag ben ik vrij, 5 dagen lang! Heerlijk. Ik ben moe, mijn lijf doet zeer en mijn hoofd bonkt. Wat een drukke weken, zeg maar gewoon maanden, hebben we achter de rug. Wat wij met een heel klein team wegwerken, is onvoorstelbaar. Buffelen! Maar tegelijkertijd realiseren we ons maar al te goed, dat dit niet voor iedereen geldt en dat er zoveel mensen door de corona thuis zitten...
Wat een raar jaar en wat staat ons nog te wachten?
Wij proberen positief te blijven en te zien wat we wel kunnen en wat we allemaal hebben!
Zo ook mijn hobby, sowieso maakt dat mij heel gelukkig, maar in deze tijd koester ik het meer dan ooit.

Maar goed, mijn jaaroverzicht, met onder iedere foto een link naar desbetreffende maand, met nog meer creaties. Soms vond ik het lastig kiezen...maar dit zijn ze geworden, kaarten waar ik zelf ook blij van werd en niet onbelangrijk, met zoveel plezier gemaakt ;-)













Wat mij nu opvalt is dat ik een groot fan ben van My Favorite Things, maar dat ik maar 2 kaarten met dit merk heb gebruikt. Oktober en December. 
Verder zie ik heel veel Clearly Besotted, maart, april, juli en november. Blijf ik een tof merk vinden.
Verder een mix van andere merken, The Stamp Market (echt een te gek merk!), Karin Joan, Lawn Fawn en Sugar Pea.
Dat is toch wel mijn ding, merken met elkaar mixen en diverse stijlen. Ik hou van die afwisseling.

Vanavond vieren wij Oud en Nieuw met vrienden. Ik heb er zin in!
Wat het nieuwe jaar brengt, we zullen het zien...
In ieder geval ga ik met iets leuks, nieuws starten en ik kan niet wachten om daar mee te beginnen.
Maar daarover later meer ... ;-)

Dank jullie wel voor het langskomen en jullie leuke en gezellige reacties. Sorry dat ik niet zo trouw terugkom...
Voor iedereen wens ik een mooi, warm, creatief en vooral gezond nieuwjaar toe!!



Lieve groetjes,

Cornelie

9 opmerkingen

Irene zei

Een prachtig overzicht en februari zie ik elke dag en geniet er van, nogmaals dank je wel Cornelie 😘.
Geniet van je vrije dagen, kom veilig in het Nieuwe Jaar dat hopelijk voor iedereen GOED zal zijn!
Ik ben heeeeel benieuwd naar jouw nieuwe start trouwens ...
XxIrene

Rhodé zei

Leuk om ook hier een overzicht te zien. Allemaal beauties, maar die molletjes zijn wat mij betreft wel de toppers. Zo leuk!
Hopelijk kun je nu even genieten van wat vrije dagen. Ik ben razend benieuwd wat je voor nieuws hebt. Ik dacht direct aan iets creatiefs, maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn... Spannend!

Janette van Otterlo zei

Superleuk jaaroverzicht (ik hou het bij 2x een Top 9 (kerst- en overige kaarten)).
Gezellige jaarwisseling en maak er een mooi 2021 van!
Grtz
Janette

Linda Visser - van der Velden zei

Ik vind het jaaroverzicht op de blogs ook een heerlijke traditie! Super leuk om door alle top-creaties heen te scrollen en te lezen hoe iedereen het (creatieve) jaar ervaren heeft. Je laat ons ook weer wat pareltjes zien! En inderdaad, ik merk ook dat Instagram zo snel en makkelijk is, maar kan het bloggen ook niet loslaten hoor.. Soms is het ook wel ff lekker om wat weg te typen en dat doe je op Instagram dan weer minder.
Ik kijk alweer uit naar 2021 en wat het ons allemaal gaat brengen, op knutselgebied en daarbuiten. Ik ben ook benieuwd naar jouw nieuwtje! Fijne jaarwisseling en het beste alvast! Groetjes, Linda

Ein Dekoherzal in den Bergen zei

SO eine hübsche AUSWAHL::::

WÜNSCHE noch einen guten RUTSCH
ins neue JAHR,,,
bis bald die BIRGIT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk overzicht Cornelie en er staan kaarten bij die mij zeker geïnspireerd hebben. Ik vind jouw stijl leuk en fris en kom graag op visite bij je hihi.
Hopelijk kan ik in het nieuwe jaar weer van je creativiteit genieten. Beterschap, lekker uitrusten en ik ben nu heel benieuwd naar je nieuwtje.
Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Heerlijk om jouw creatief jaar overzicht te zien. Gister lukte het mij niet meer om de lange blog ronde af te maken, maar natuurlijk wens ik jou en je gezin ook een goed en liefdevol nieuwjaar! Dankjewel voor het blogcontact afgelopen jaar en dat hoeft niet altijd heel intensief te zijn als we maar genieten van de hobby! Mijn hoofd bonkt ook af en toe wel hoor we werken best onder hoogspanning en hopelijk gaat daar het komende jaar weer wat lucht in komen.
Heerlijk jij bent ook even vrij, ik ook tot 4 jan. en daar zit wel een dagje knutselen in en vandaag prachtig weer dus de eerste nieuwjaarswandeling al weer gemaakt!
Kom maar even lekker bij, en fijne dagen!
xx Gerie

GerJanne zei

Prachtig jaaroverzicht heb je samengesteld Cornelie.
Ik ben echt fan van jouw kaarten, maar dat weet je al.
En ik hoop dat je je snel beter voelt en nog even van 3 dagen vrij kunt genieten.
Ik snap je van het bloggen en zie ook wel eens iets op insta van je voorbij komen, maar om daar dan steeds reacties op te geven, heb ik dan weer geen tijd voor hihihi.. ach als we elkaar maar blijven volgen toch? Blij met het contact met jou! Én benieuwd wat voor nieuws jou te wachten staat!

Colien zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar!! Wat een gaaf overzicht vol prachtige, toffe kaarten!
Het is altijd een feestje om jouw creaties te bekijken, telkens met zoveel zorg en aandacht gemaakt...
Hopelijk voel je je (al) snel wat beter, kan de drukte even uit je vermoeide hoofd en lijf.
Heel nieuwsgierig naar jouw nieuws....!
grtz Colien

Back to Top