Cornelie & Nicole's Swap Saturday!

Hoi!!

Deze kaarten, de plaatjes én dit bericht heb ik al best een hele tijd van te voren gemaakt.
De stempels had ik in oktober mee op vakantie en daar heb ik heerlijk zitten kleuren!
De kaarten heb ik halverwege november al gemaakt en daarna gelijk het bericht.
De maanden november en december, maar vooral de laatste is het gekkenhuis op mijn werk. Draai ik heel veel uurtjes, dus dan wil ik zo min mogelijk ernaast hebben, vandaar!


Deze set van MFT vond ik echt weer te gek! Dus lekker mee aan de slag gegaan in combinatie met het Swap pakket. Goeie mix! ;-)


Roze en rood vind ik een toffe combinatie en verder ging het eigenlijk vanzelf.



Deze kaart is naar aanleiding van de schets die er voor deze maand bij zat. Ik heb deze een slag gedraaid. Ik heb een stans die zich goed leende voor deze schets en die heb ik erbij gepakt.


Je kunt hierbij een gedeelte openklappen en aan de binnenkant heb ik een tekst gestempeld.
Om het klepje een beetje vast te zetten heb ik één van de brads uit het pakket gebruikt.


Als laatste nog een 3e kaart met de super leuke sneeuwmannetjes!! Ik heb een zwak voor sneeuwpoppen!


Allerlei papiertjes weer gecombineerd. Mijn liefde voor dessinpapier kwam weer helemaal terug met dit pakket!


Zo wat heb ik weer een plezier beleefd met dit pakket! 
Nu is het weer mijn beurt om wat bij elkaar te sprokkelen, heerlijk!
Dat zien jullie in januari weer wat dat gaat worden....
Nu eerst kijken bij Nicole!


Super leuk dat jullie weer even langs kwamen!
Voor mij nog de laatste loodjes tot de kerst en dan....heerlijk even niets!
Fijne dagen in ieder geval!

Groetjes Cornelie


11 opmerkingen

Colien zei

Wat een leuke, vrolijke kaartjes!
grtz Colien

Martha zei

Hoi hoi Cornelie
Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt!
Zo vrolijk!
Liefs Martha

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt Cornelie! Ik ben ook dol op sneeuwmannen. Goed idee om op je vakantie wat kleurwerk mee te nemen, ik ga dat ook doen op Texel. Altijd fijn om wat ingekleurde stempeltjes op voorraad te hebben als je wat minder tijd hebt om kaarten te maken. Kan het me voorstellen dat het bij jullie mega-druk is, des te lekkerder om na de kerst even bij te komen. Fijne feestdagen geniet er van!!

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaartjes allemaal geworden! Zo leuk die selfie stempeltjes, ik mag ze ook graag gebruiken! Groetjes Linda

Marfien zei

superleuke kaartjes heb je gemaakt, heerlijk om in je vakantie zo lekker bezig te zijn, straks een paar dagen rust ;-)

GerJanne zei

het zijn alle drie leuke kaartjes! Mooi die sketch uitwerking! Je was er vroeg bij, maar ik snap dat het een hel drukke periode is voor jullie in de winkel. Ik zag al een foto op insta of FB.. Nog twee dagen en dan genieten van vrije dagen! Heb het goed!

Rhodé zei

Je bent goed bezig geweest, Cornelie

Rhodé zei

Wel drie kaartjes! Ze zijn stuk voor stuk superleuk!

Jantine zei

Wat een superleuke vrolijke kaartjes, Cornelie!
Heel erg mooi.
groetjes
Jantine

Ellen zei

Wat een voorbereiding en wat een leuke serie kerstkaarten! Hopelijk heb je de drukte op je werk een beetje overleefd.
Fijne feestdagen, Cornelie!

Linda Visser - van der Velden zei

Super leuke kerstkaarten! Groetjes, Linda

Back to Top