Cornelie & Nicole's Swap Saturday!


Hoi,

Daar zijn we weer met een nieuw Swap pakket!!!
Het thema is kerst! Maar de opdracht voor het eerste blogbericht is VRIJ!!!

Kwam mij goed uit, want we hadden vakantie maar waren in de eerste week druk met klussen. Onze slaapkamer opknappen en de 2e week waren we heeeeerlijk weg!!
Dus tussen de bedrijven door lekker met mijn hobby bezig en deze labels gemaakt.


Ik bedacht al vrij snel om de leuke tags van MFT te gebruiken. Eigenlijk nog te weinig mee gedaan, maar deze stempels leende zich er zo goed voor. Dus ben ik lekker gaan kleuren, knippen en toen heb ik per afbeelding een label gemaakt. Geen moeite met dat super leuke papier van MFT.
De eerste eenvoudig in het roze.


De 2e heb ik een shaker label van gemaakt. Want dat shaker spul in die schattige flesjes moest gebruikt worden natuurlijk!


De 3e in het blauw. Weinig aan toe te voegen ;-)



Als laatste nog iets anders als een engeltje. Ik heb dit label transparant gehouden en de kerstkrans ook in het midden uit geknipt. was even een klusje.


Door de transparante balletjes als shaker materiaal te gebruiken, bleef het doorzichtige bewaard. Grappig effect vond ik het wel.

...en dit is het toffe kerstpakketje! Heerlijke kleurtjes!



Een reeks labels dus van mijn kant. Super nieuwsgierig wat Nicole heeft gemaakt!

Groetjes Cornelie



12 opmerkingen

Je@net zei

Wat een super leuke serie labels, Cornelie!

Martha zei

Hoi hoi Cornelie
Wat een mooie labeltjes heb je gemaakt,
die shaker is ook zo leuk!
LiefsMartha

~amy~ zei

Oh how CUTE.

Sarah zei

Orgineel. Je hebt goed zitten prutsen. Mooi! X

Danielle zei

Erg leuk zijn je labels!! Leuk pakket is het weer. Fijne vakantie gehad dus? Moest je je opgeknapte slaapkamer meteen weer missen 😉

Marfien zei

Dat is leuk, je kan ze ook in de boom hangen, weer eens wat anders . . .

Colien zei

Tof pakket en wat een gave labels heb je ermee gemaakt!
grtz Colien

Rhodé zei

Leuk, leuk, leuk, die labels van je! Ik heb ze lang op mijn lijstje gehad, maar toen ik ze aan wilde schaffen waren ze niet meer verkrijgbaar. Maar nu kan ik meegenieten van de prachtige creaties die jij ermee maakt. En met dit leuke pakketje ga je vast nog meer moois laten zien. Fijn weekend!

GerJanne zei

Wat een enige labels heb je gemaakt! Het pakket is tof! Mooie kleuren. Heel vrolijk voor kerst! Dus daar komen nog wel leuke kerstkaartjes van.
En die vakantie klinkt goed. Staat ook nog bij ons op het programma een klusvakantie, maar op 1 of andere manier zijn we steeds weg...

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezige tagjes Cornelie!! Helemaal gaaf deze shakertjes. Ik heb de stans ook dus misschien ga ik ze wel gewoon een keer namaken.. gewoon voor de leuk!
Hoop dat je een lekkere vakantie hebt gehad maar dat zal vast wel. Eerst de lasten dan de lusten, dat doen jullie goed. De vakantie was welverdiend na al het harde werken en klussen. Nu nog even genieten van een mooie zonnige zondag!

Ellen zei

Heel leuk gedaan en super vrolijk!
Gr Ellen

Els zei

Wat een leuke tagjes!! Vooral die laatste met de kerstkrans vind ik super mooi! Prachtige details!
groetjes,
Els.

Back to Top