Cornelie & Nicole's Swap Saturday!



Hoi!!

Daar zijn we weer met een swap on saturday, samen met Nicole!
Een nieuw pakket boordevol super leuke spulletjes! Ik werd er zó blij van.
Heerlijk wat tijd en ik zat vol inspiratie, wat werkt dat toch altijd lekker, dus...een heleboel karten ;-))
Het eerste thema is toepasselijk bij dit pakket;
Herfst!



Eerste kaart heb ik het zakje met labels erbij gepakt. Het idee ontstond al snel er een soort collage van te maken. Spetters op de achtergrond gemaakt met de Spritzer.
Ribbelkarton vond ik er leuk bij passen (in het kader van #use your stuff!)
Washitape door de midden gesneden en nog een brad met een ieniemienie bannertje.



Ook deze eikel kwam uit het zakje met labels. Het idee van een kerstbal.
Herfstbal dus! ;-))


Het eikenblad kwam weer van het velletje met brads. Mij maak je altijd blij met brads!
Gekleurde basiskaart! Best een uitstapje voor mij haha, maar vind het wel heel leuk bij deze kaart.
Verder ook weer geen hoogstaande wiskunde, gewoon eenvoud. Ik hou ervan!



En ook de laatste kaart is het uitgangspunt een label uit het zakje!
Dat was de briefkaart. Zo leuk!


Het idee ontstond al snel om zelf een envelop te maken met mijn Envelop Punchboard en deze op een kaart te verwerken.


Met nog een leuke deco op de envelop, met jawel, weer een label uit het zakje!
Goed gebruikt het zakje ;-))


De blaadjes zijn van Lawn Fawn. Touwtje...klaar!
Zo wat een heerlijk pakket is dit! Kijk maar eens...




Volgende maand weer een nieuwe post, nu eerst kijken bij Nicole!

Fijn weekend allemaal!
Groetjes Cornelie







8 opmerkingen

Rhodé zei

Superleuk pakket! En wat heb je er leuke kaartjes mee gemaakt! Die met het envelopje is ook tof bedacht! Ik ben altijd weg van jouw stijl, maar als ik probeer iets te maken in jouw stijl, wordt het toch heel anders. Ach ja, dat is juist ook weer leuk: ieder z'n eigen stijl. Fijn weekend!

Kaartenkraam zei

Wat een leuk pakket zeg! De kaarten + envelop die je ermee hebt gemaakt zijn ook superleuk.

groetjes van Ank

Colien zei

Tja, met zo'n superleuk pakket kan het bijna niet missen ;) Wat een gave kaartjes heb je gemaakt, toffe combi van materialen en kleurtjes!
grtz Colien

Marjan zei

Ook bij jou erg gave kaartjes met dit pakket, heel anders dan bij Nicole. Leuk om te zien!

Mariken zei

Ooh wat een heerlijk pakket, echt tè gek! Wat kun je daar blij van worden hè?
Je kaartjes zijn enig! Ik schreef net bij Nicole dat we in Nederland boffen met het wisselen van de seioenen! Je zult toch altijd alleen maar zomerkaarjes moeten maken...
Gezellig weekend verder!

Nicole Parmentier zei

Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast het pakket in bent gedoken! Jij weet wel raad met die labels uit het pakket. Ik heb ze ook gebruikt maar vind het toch best lastig. Fijn deze inspiratie dus!! Ik had gisterochtend al bij je gekeken maar kan op mijn telefoon geen meer reactie toevoegen. Vandaar mijn spuit-elf-actie vandaag. Dadelijk komt de visite voor de verjaardag van Alex, snel nog even stofzuigen nu!

Marfien zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt uit het pakket, geeft toch weer wat inspiratie

GerJanne zei

Heel leuke en strakke kaartjes heb je gemaakt! ZO inspireren jullie elkaar.
Gaaf pakket is het (of was het, moet ik natuurlijk zeggen)

Back to Top