Cornelie & Nicole's Swap Saturday!


Hoi!!

Het is weer tijd voor onze Swap!! 

Een weekje later als gepland, maar dat kwam door een actie van mijn kant. Mijn blogbericht was al klaar, maar ik moest nog foto's maken. Door het donkere weer stelde ik dat uit tot 's middags toen het weer wat lichter werd...maar toen kwam ik erachter dat ik de kaart ondertussen al op de post had gedaan voor mijn oud collega!!! Nooit meer bij stil gestaan, dom ;-)) Dus in overleg met Nicole een weekje later geplant. Oud collega geappt en zij was zo lief een paar foto's voor mij te maken! Top! 


Het laatste thema was gebruik de schets of maak een kaart met sterren. Ik zag de schets van PTI en dat was mijn uitgangspunt. Zelf wilde ik de schets én een kaart met sterren maken. Dat was qua tijd in eerste instantie niet gelukt, maar door het weekje extra wel!


De basiskaart heb ik beplakt met een neutraal papiertje uit de paperpad. Toen en vierkant uit Cardstock gesneden, daar 'stralen' (soort van) uitgesneden en de achtergrond met distress Oxides gesponst.
Achter dit vierkant nog glanskarton geplakt zodat het idee van 'stralen' duidelijker werd.
De zwarte balk voor het contrast en uit een andere kleur glanskarton de tekst gesneden. Deze is van My Favorite Things.



De kleine tekstjes zijn een onderdeel van een stempelset van Sugar Pea.
In het kader van #useyourstuff heb ik mijn ponsjes erbij gepakt en de zonnetjes uitgeponst.
Nog een paar sequins en toen vond ik het zonnig genoeg ;-)

Het tweede kaartje is weer een heel andere stijl, maar dat vond ik zo leuk aan dit papier.


Stempelset van Lawn Fawn gebruikt en gekleurd met Copics. In het kader diverse lagen dessinpapier met diverse border stansen boven elkaar gelegd.


Als laatste de knoopjes met houten sterretjes ter decoratie.
Alles toch nog goed gekomen ;-)

Ga ik nu even kijken bij Nicole!

Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend!
Groetjes Cornelie


10 opmerkingen

Nicole Parmentier zei

Hi hi je bent er wel heel vroeg bij deze 'zaterdag'! Maar het resultaat is weer prachtig!! Dat extra weekje heeft ons maar weer mooi een extra kaartje opgeleverd. Leuk ook dat je hele andere kleuren hebt gebruikt. Ik heb echt enorm genoten van dit pakket!! Ik houd je nog even in spanning, zaterdag zie je mijn sterren stralen ;-)

femke zei

Heey Cornelie,

Dat zijn mooie kaartjes geworden!!!

groetjes Femke

Rhodé zei

Prachtige kaartjes, Cornelie! Heel verschillend en toch allebei echt kaartjes van jouw hand. De kleuren van je eerste kaartje zijn echt gaaf. En dat je kaartje nu al verschijnt? Bovenaan het bericht staat toch echt 22 september. Gaat Blogger een eigen leven leiden?! Geeft niks, zaterdag gaan we gewoon lekker bij Nicole kijken wat zij gecreëerd heeft.

Dora zei

Twee mooie kaarten gemaakt. De tweede is wel heel aandoenlijk.

Mariken zei

Ze zijn prachtig, jouw twee kaartjes! Zo verschillend, en beide top!
De tweede stempelset heb ik ook, wat is het een liefje!

Je@net zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden, Cornelie!

Colien zei

Heel leuk, wat een gave kaartjes!
De bovenste is echt shiny, de onderste heeft iets aandoenlijks, tof!
grtz.Colien

Nota Bene zei

Heel leuk zijn ze, allebei! Totaal verschillend van stijl, maar dat is juist zo boeiend om te zien.
Groetjes, Nele

Marjan zei

Heel gave kaartjes, Cornelie, jouw stijl is altijd zo gaaf! Fijne zondag nog!

Jantine zei

Hahaha, dat heb ik ook wel eens gedaan, een kaart al verstuurd voordat ik een foto had gemaakt. Niet voor zo’n swap, dus niemand miste de kaart op mijn blog :-)
Wel handig dat de ontvanger wat foto’s maakte. Hij is namelijk wel heel erg geslaagd!
Groetjes
Jantine

Back to Top