Liftchallenge #122




Hoi!

Op ons liftblog staat weer een nieuwe liftchallenge klaar. 
Het is weer een toffe kaart, althans de manier hoe deze is gemaakt!


Het origineel van deze kaart is van;


Het gaat erom de tekst in swirls op de achtergrond te stempelen.

Dat leek mij nog een lastig klusje. Maar gek genoeg was ik met deze lift zo klaar. Wat onwijs leuk om te doen en wat een tof effect! Ik heb mijn versie ietsje rustiger gemaakt omdat ik dat gewoon wat mooier vind. 


Eerst geschikte teksten bij elkaar gezocht én een tekst welke je een beetje kan buigen!
Dat werd het uitgangspunt.
De bloem gekleurd met Copics en wat accentjes gegeven met Wink of Stella en wat witte stipjes her en der.
De bloemen (Els Brigé) en blaadjes uitgeknipt en deze opgeplakt, een aantal delen met 3-d tape.
Ook de tekst heb ik met kleine stukjes 3-d tape opgeplakt. Zo lijkt het net of deze zweeft!
Paar sequins en toen vond ik het af.


Hier nog een fotootje van de tekst welke ik heb gebruikt. Het is gewoon een rechte tekst en deze heb ik in een cirkel op mijn clearblok geplakt. Iedere keer een stukje verleggen als je weer een cirkel verder gaat.

De challenge loopt tot vrijdag 27 oktober 18.00 uur.
Een weekje langer deze keer dit omdat de herfstvakantie er nog tussen zit.

Veel plezier weer met liften allemaal. Heel nieuwsgierig wat jullie gaan maken.

Groetjes Cornelie



BewarenBewaren

20 opmerkingen

Marfien zei

Leuke uitwerking van de challenge, mooie kleuren heb je gebruikt.
Nog bedankt voor de tip, ga er mee aan de slag

Irene zei

Pff ik dacht.....WAAAAAAAR kan ik reageren dus maar even alle icoontjes langs en yeah gelukt whahhaa!!
Je kaart is zo gaaf Cornelie, knap gedaan met z'n zelf gebogen rechte stempel en dan zo precies in het rond, chapeau!

xx Irene

Marjan zei

Heel erg mooi vind ik jouw kaart, met die knap gemaakt cirkel en prachtige bloem en wat een gave kleuren!

Marlieke zei

Wauw wat een schitterende uitwerking! Echt geweldig mooi gedaan!

Larissa zei

Wauw, hele mooie kaart heb je gemaakt voor de uitdaging.
Leuke lift, ik ga proberen mee te doen.

Kaartenkraam zei

Helemaal geweldig zoals je dat met die tekst hebt gedaan en de kleuren van de kaart zijn ook supermooi!

groetjes van Ank

Dora zei

Prachtige lift!! Jij hebt ook een super mooie kaart gemaakt.

Scraptastisch zei

Super je liftkaart Cornelie, keurig rond gestempeld met de tekst en dan je zwevende tekst...het is weer een topper! Eniggggg dat ik je heb gezien vandaag en het kadootje viel in de "smaak"!!!
xx Gerie

Linda Visser - van der Velden zei

Super leuk gedaan!! Mooie kaart en ook de kleuren die je gebruikte zijn super! Groetjes, Linda

Je@net zei

Super mooie kaart, Cornelie.
Leuke kleurtjes en wat geeft die zwevende tekst een gaaf effect!

Rhodé zei

Je kaart is echt prachtig geworden! Mooie kleuren en de opdracht van de challenge op een leuke manier verwerkt!

Ellen zei

Goed zegt! Geweldige die ronde tekst en ook de zwev ende tekst staat super.

Angelique zei

Leuke liftchallenge, je voorbeeld is prachtig, rustiger dan het origineel wat fel oogt. En een mooie bloem in het midden.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

De opdracht is een leuke. Jouw uitwerking is voluit PRACHTIG! Weer zo' n mooie kleuren en heel knap uitgewerkt. Wat heb je toch een prachtig blog, ik word er altijd goed gezind van ☺.

Colien zei

Leuke challenge weer en jouw kaart is super! Hij springt er echt uit, je tekst ook: zo perfect in cirkels!
grtz.Colien

Stella zei

Ik las net het blog van Marjan. Daar schreef ik het al en ook die van jou vind ik mooier dan het origineel; inderdaad wat rustiger maar dat maakt hem juist zo mooi! Nu ik jouw uitleg heb gelezen moet ik ook aan de slag:) Ik ben ook wég van de kleuren (zal je niet verbazen ha!)

GerJanne zei

Ha Cornelie,
Wat een gave liftchallenge weer! Ik ga zeker meedoen, heb al ideetjes. Jouw kaart is super. Het wat rustigere vind ik ook mooier en je kleuren zijn zo tof bij elkaar!
Groetjes,
GerJanne

Nicole Parmentier zei

Wat gaaf die swirl in de achtergrond! Prachtig kaartje!!

Jantine zei

Mooi, Cornelie! Leuk die tekst zo in een swirl!
Groetjes
Jantine

Nota Bene zei

Prachtig, deze kaart!
Groetjes, Nele

Back to Top