2e serie voor lift #120

Hoi!!

Vorige week zei ik dat ik nog meer kaarten had gemaakt voor de huidige liftchallenge met stempelen op Vellum. Ik vond het erg mooi het effect en heb daarom meerdere kaarten gemaakt. Dus hier nog meer inspiratie ;-)


Ik had twee libelles op Vellum gestempeld en daar twee verschillende kaarten mee gemaakt.
op deze eerste heb ik met verschillende kleurtjes Distress inkt een achtergrond gemaakt. 


Voor de tweede kaart heb ik ook met een stencil een achtergrond gemaakt. Alsof het water druppeltjes zijn met her en der een sequin en een NUVO dew drop.


Achter de Libelle en takje van Marianne Design geplakt. 


Een glitterdraadje voor wat extra bling.

Probeer vanaf mijn vakantie adresje wel wat reacties achter te laten. Anders word het pas na mijn vakantie.

Bedankt voor het langskomen!
Groetjes Cornelie

13 opmerkingen

Jantine zei

Wat mooi Cornelie! Dat ziet er uit als een techniek om eens te gaan uitproberen :-)
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Jeetje, zo mooi!
Die kleuren, wauw!!

mirjam's paper- passion zei

super mooie kaarten, prachtige kleuren
groetjes mirjam

!neke zei

Ze zijn super mooi Cornelie !!!!!
Mijn vakantie begint pas volgende week !!!!
Dus weinig aan de "freubel"

groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Deze techniek nodigt inderdaad uit tot meerdere kaarten. Ik vind deze twee ook héél mooi. Prachtige kleurtjes en een beetje bling en die libelles zijn supermooi. Gave kaarten. Geniet nog van je vakantie Cornelie.
Lieve groetjes Miranda

Nadine zei

Echt prachtig! Heel mooie kleuren en gewoon helemaal af, zoals jouw kaartjes altijd zijn :)

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaartjes Cornelie!!!!!!! Mooi hoe je de vleugels ook een kleurtjes hebt gegeven. Echt geweldig!

Nota Bene zei

Prachtig! Vellum is echt perfect voor de libelle, zo zijn de vleugels net echt, nog een beetje doorzichtig.
Geniet van je vakantie! Groetjes, Nele

Angelique zei

Prachtige kaarten, mooie achtergronden heb je gemaakt en de libelles zijn schitterend geworden.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Gaaf gedaan Cornelie, die druppeltjes zijn moi gestempeld. En geniet nog van je vakantie!
GerJanne

Colien zei

Wat een prachtige kaartjes, erg gaaf! Geniet van je vakantie!!
grtz.COlien

Stella zei

Ik moest er gewoon even van zuchten:) Niet erg origineel maar je snapt het denk ik wel als ik WOW schrijf:)

Ellen zei

Mooooi Cornelie! Vooral die bovenste. Staat prachtig, libelles van vellum.

Back to Top