Use your stuff #9 houten embellishments

Hoi!!

De vakanties zijn begonnen, heerlijk! Lekker relaxt, ook al moet ik meer werken. Verder stopt alles. School, sporten, bloggen staat op een laag pitje, en dat geeft ook een relaxt gevoel. Onze vakantie duurt nog een aantal weken, voor we echt weg gaan.

Wat ik de afgelopen tijd ben tegen gekomen en vooral ook even heb door gekregen, die een bericht plaatsten met #useyour stuff zijn;


Heb ik je gemist? Laat je me dat dan even weten? Kom ik alsnog!

Zelf ben ik aan de slag gegaan met mijn houten embellishments. Zo zie je ze heel veel, en koop je van alles, en zo zie je ze weer heel weinig. Tijd om deze er weer eens bij te pakken!


Bij deze kaart heb ik het papier van Studio Light gebruikt. Zo mooi! Als eerste heb ik 4 vierkantjes van verschillende dessins op een vierkant geplakt. Daarna het geheel nogmaals uitgestanst om een stiksteekje rondom te krijgen.


De 'Happy Birthday Circle' die-namic van My Favorite Things heb ik gebruikt om het shaker gedeelte mee te maken. Ik heb deze nogmaals in het wit uit gestanst. Binnen in het shaker gedeelte een stempel met houtnerf, alweer van een oudere set van MFT.
Diverse kleurtjes shakerstuff bij elkaar gezocht.
De houten sterretjes vond ik er leuk bij, ennnn...ik weet dat de jarige van sterretjes en deze kleuren houdt!



Een rest cirkel hield ik over en deze moest natuurlijk ook gebruikt. Zo ontstond dit verhuiskaartje.
Links een achtergrond stempel, rechts een gedeelte geëmbosst. Leuke tekst stempel erbij en een sleutel hoort ook bij zo'n kaartje!
Eenvoudig, maar ik hou ervan!


Weer heel iets anders is dit baby kaartje. Ik las mooi nieuws, dus daar moest een kaartje heen!
Papier, ook alweer een oudje, van October Afternoon. Erg mooi papier nog steeds. Drie dessins met elkaar gecombineerd.


De drie elementjes zitten ook bij de set van October Afternoon. Stickertjes en knoopjes. De stickertjes heb ik beide gemat. Houten hobbelpaardje is een schattig detail zo, net als de kleine hartjes. De tekst onderaan het kaartje is van Els Brigé.

Nog láng niet door mijn houten spulletjes heen, maar wel erg leuk om hier de aandacht weer eens op te vestigen!
Dat was het weer deze #useyourstuff!
Volgende maand sla ik even over, vanwege de vakantie. Dus het volgende bericht met #useyourstuff komt woensdag 27 september weer op mijn blog.

Groetjes Cornelie

11 opmerkingen

Sarah zei

Wat zijn deze weer mooi! Love it!
Ik kom hier zo graag kijken!

Jantine zei

Ze zijn weer prachtig, Cornelie! Houten embellishments heb ik inderdaad ook nog heel veel liggen...ben nu weer bezig geweest met een oud scrapvel :-) die heb ik ook nog heel veel.... blijft leuk dat #useyourstuff!
Bedankt!
Groetjes
Jantine

Kaartenkraam zei

Allereerst even een bedankje voor je reactie op mijn mailtje! Ik ben er al druk mee bezig ;-)
Je kaartjes zijn hartstikke leuk, ik ben helemaal weg van je verhuiskaart, erg leuk gedaan en ja die houten embellishments heb ik ook nog veel van liggen.

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaartjes Cornelie!! Het blauwe verweerde hout past prachtig bij de houten embellishments. Je verhuiskaart is ook helemaal geweldig. Ik houd echt van je stijl!!

Maartje zei

Gaaf joh! Je inspireert weer met je kaarten! Ik doe ook nog steeds mee hoor ;), maar snap goed dat je niet alles bij kunt houden. Fijne vakantieperiode!

Nadine zei

Houten embellies, ik heb er een haat-liefdeverhouding mee. Pakt gewoon niet altijd uit zoals ik in mijn hoofd heb haha. Maar jij hebt ze wel erg leuk verwerkt zo. Stoere kaartjes en een hele lieve, I like!

mirjam's paper- passion zei

wat een onwijs gave kaartjes weer van je, ja, ook ik barst van de houten frutsels, soms wel soms niet gebruiken.
groetjes Mirjam

Scraptastisch zei

En dan schud Cornelie er zo 3 uit haar mouw, hihi Heel mooi het schudgedeelte op het "oude hout"en je andere kaartjes zijn ook gaaf om te zien!
Nog even door buffelen en dan heb je ook lekker vakantie!!!
Zomergroetjes van Gerie

Mariken zei

Drie geweldige kaarten! Zó verschillend en zó leuk allemaal! Ik ga ook mijn houten embelishments maar eens opsnorren...tof!!
Fijne avond!

Maria V zei

Iedereen is weer wakker geschud door jouw berichtje. Houten embelishments, wie heeft ze niet. Bij mij liggen ze zelfs voor het grijpen ;). Jouw kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig. Het baby kaartje is mijn favorite.

Stella zei

Die jarige houdt zeker van sterren:) Wow! Het is een beauty! Dat geldt trouwens voor alle kaarten:)

Back to Top