Kaart voor een klusser...

Hoi!!

Kerst is weer voorbij, en ook al hebben we heerlijke en gezellige dagen gehad, ik vind het altijd weer prima als het voorbij is ;-)
Deze kaart moest al voor de kerst op de plaats van bestemming zijn, dus had ik deze al iets eerder gemaakt. 


Een echte top klusser is hij, en ik vond daarom deze kaart wel toepasselijk. Ik heb de gaatjes gemaakt met een border stans. Dit afgewerkt met twee strookjes cardstock. Twee brads erin bevestigd en daar omheen een ijzerdraadje gespannen. Het gereedschap hangt als het ware aan het ijzerdraadje. Dat heb ik met diverse kleuren cardstock uit gestanst, om het zo echt mogelijk eruit te laten zien. Sommige delen heb ik een laagje Glossy Accents gegeven.


Op de achtergrond van de basiskaart heb ik radartjes gestempeld met Versamark.
Bovenaan de kaart een strook dessinpapier met houten planken. Happy in wit en birthday gestempeld.
Het is even een werkje, maar dat vond ik het wel waard.

Gezellige dag nog!

Groetjes Cornelie

15 opmerkingen

martina's kaartjes zei

een geweldige kaart ! super
grtjs,martina
x

!neke zei

Echt een topper !!!!
Met dat soort stansen zoals gereedschap , hoeden en wandelstokken weet
ik eigenlik geen raad !
Dus een super inspiratie kaart !

groeten Ineke

Kaartenkraam zei

Veel werk maar het resultaat is er dan ook naar. Een toffe mannenkaart!

groetjes van Ank

Je@net zei

Wat een geweldig gave kaart is dit, Cornelie. Mooi verzorgd en afgewerkt en helemaal perfect voor een klusser!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een onwijs gave kaart, Cornelie! Mooi gemaakt, helemaal top! Groetjes, Linda

Colien zei

Super stoere kaart, just love it!!
grtz.Colien

Rhodé zei

Hij is ge-wel-dig! Top!

Margot zei

Supergaaf!!!

Marfien zei

Mooi gaatjesboard heb je gemaakt, daar kun je echt alles aan kwijt. Vrolijke kaart Cornelie. (al zal de echte klusser wel zijn wenkbrauwen optrekken bij de kwast met verf . . .)

Larissa zei

Ik vind hem erg geslaagd, stoere mannenkaart

Maria V zei

Wauw, wat een inspiratie en wat is dit een echte mannenkaart geworden.
Mijn grote complimenten.

Sabine zei

Heel mooi!

Pam Sparks zei

super cute! Love all the details!

Dora zei

Gaaf!!

Ellen zei

Geweldige mannenkaart! Het gereedschap hangt er prachtig bij.
Groetjes vanuit Portugal, Ellen

Back to Top