City Vieuw

Hoi!!

Al een hele tijd liep ik met dit idee in m'n hoofd. Had er al eens snel een schets van gemaakt, zodat ik het niet zou vergeten. Er kwam aldoor wel weer iets tussen wat voor ging, maar afgelopen week ben ik er eens lekker voor gaan zitten.


De snijmal van My Favorite Things, en de stempels van Paper Trey Ink. Hier mee een Sky Line gemaakt. Op de achtergrond heb ik met een stencil de wolken gesponst.


Tekst is van Hero Arts, en het kader met schulp rand komt van de Blue Print 27 van My Favorite Things.
Net een ansicht geworden ;-)

Erg leuk om te doen het samen voegen van al deze verschillende stempels.

Fijn weekend verder!

Groetjes Cornelie

16 opmerkingen

Margot zei

Wauw! Ik vind 't te gek!

Miranda V zei

Heerlijk als je je ideetjes die al langer broeden eindelijk uit kunt werken. Ik vind het heel gaaf, een mooie combinatie van de materialen en echt een geslaagde achtergrond/view.

Colien zei

Heel gaaf! En wat knap dat je dat al die tijd in je hoofd had en het nog zo is geworden zoals je wilde ook!
grtz.Colien

Je@net zei

Wow....wat mooi! Super geslaagde kaart, Cornelie!

Janette van Otterlo zei

Superleuke kaart!
Grtz Janette

Danielle zei

Heel origineel, super gedaan!

Nicole Parmentier zei

Hij is echt supergaaf geworden!!!!!

Ellen zei

Enig, zo'n mengelmoesje van verschillende merken! Echt een geweldige skyline in hele mooie tinten.

Irene zei

TOP!!!!

xx Irene

Marlies zei

Ik ben er ook eens even voor gaan zitten ... om deze topper te bewonderen, wat móói!!!! Alles past perfect bij elkaar. Lieve groetjes, Marlies

Renate zei

Wat gaaaaaaaaaaf!!!!
Super, dat je je idee met ons hebt gedeeld. Het is ook gewoon zonde om dit geweldige idee nog langer in je koppie te laten zitten.

-xies- Renate.

Linda Visser - van der Velden zei

Toffe kaart, heel mooi gedaan! Gaaf ook met de kleuren zo bij elkaar! Groetjes, Linda

Angelique zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt, echt leuk om met al die verschillende dingen zo'n mooie skyline te maken.
lieve groetjes Angelique

Gerdine zei

Erg leuk effect!

Marit zei

Super geworden Cornelie, en wat een mooie kleurencombi, gaaf!
Liefs,
Marit
Ps je kraamkado oogst veel bewondering!

Nadine zei

Erg leuk! Mooi effect zo met zwart op de voorgrond en kleur erachter!

Back to Top