Liftkaart #99

Hoi!!

Vandaag weer een nieuwe liftkaart op ons liftblog!
Het origineel hebben we gevonden op het blog van Sam.


Diverse stansen met elkaar combineren. Deze in elkaar laten vallen als puzzelstukken, en daaruit weer een woord stansen. Erg leuk resultaat krijg je daar mee!

Ik heb de vlinders van My Favorite Things erbij gepakt, en weer in mijn favoriete kleurtjes gemaakt!


De tekst is van "Lawn Fawn". Best wel heel lang, dus ik heb de maat van de kaart aangepast, en deze 8x20 cm gemaakt.
Eerst alle vlinders uitgestanst, toen naar wens op m'n kaart neer gelegd, en daarna uit iedere vlinder weer "een hap" met de volgende vlinder gestanst. Daarna alles op een dunne strook in elkaar geplakt, op dun papier (bv. printpapier), en toen de tekst uitgestanst.
Daarna het geheel op de kaart geplakt.


Wat bling in een corresponderende kleur met Stickels aan de bovenkant van de vlinders aangebracht.
Enamel dots in bijpassende kleurtjes, en wat stipjes met de fine liner erbij gezet.

De kaart van Ineke , onze gastdesigner van deze lift, kreeg ik afgelopen week toegestuurd, en ik heb gelijk mijn lift naar haar terug gestuurd...hoe toevallig dat onze kaarten zó op elkaar lijken, grappig toch?

Voor de variatie op het liftblog, heb ik nog een tweede lift gemaakt.


Als eerste een achtergrond gesponst met distress inkt.
Daar overheen glitter embossingpoeder gestrooid, en met de heattool gesmolten, dat geeft een mooie glans aan de flesjes. Op de volgende foto beter te zien.


Bubbles met een embossingfolder op de achtergrond gemaakt.
Weer een heel andere uitstraling!

Nu jullie!

Je kunt je lift insturen tot vrijdag 29 januari 18.00 uur!
Ineke en natuurlijk Marjan hebben ook mooie liften gemaakt.

Succes en veel plezier met liften,

groetjes Cornelie



23 opmerkingen

Danielle zei

Je vlinderkaart vind ik echt zoooo mooi..... Die tekststans heb ik ook, in ieder geval inspiratie om die eens op een andere manier te gebruiken! Echt heel leuk gedaan Cornelie!

Marjolein zei

Heb de kaarten van Marjan ook al bewonderd, maar moest toch even ook hier kijken. Wat een leuke Liftchallenge hebben jullie weer bedacht!! Vind je kaarten super tof geworden. Leuk zoals je verschillende technieken gebruikt hebt voor je flesjes kaart, erg gaaf geworden door de gekleurde flesjes, een beetje ombré effect.
Weer inspiratie genoeg lijkt me!
Groetjes,

Marjolein

Irene zei

Leuke lift en hele leuke uitwerking Cornelie!

xx Irene

Aletta zei

Ohwieeee... wat is dit weer een leuke uitdaging !!!
Wilde ook al graag met de vorige uitdaging meedoen maar helaas was t me niet gelukt maar deze keer ga ik t weer proberen :))))
Groetjes Aletta

Ellen zei

Leuk idee en twee hele mooie, maar ook totaal verschillende uitvoeringen. Al hoewel ik best een biertje lust, gaat mijn voorkeur nu toch uit naar de vlinders ;)

Marjan zei

Vind ze allebei erg mooi! Dat subtiele glitterrandje op je vlinders is heel mooi! En de flesjes ook met hun mooie kleurverloop.

Je@net zei

Twee heel verschillende, maar allebei erg leuke kaarten. Vooral de vlinderkaart vind ik erg mooi, Cornelie!

Nadine zei

Erg mooi gedaan, ziet er super ingewikkeld en kunstig uit. Op de foto zie ik de flesjes veel beter dan via skype trouwens, top!

Mary zei

Twee geweldig leuke kaarten! Gaaf hoor deze uitdaging!

Judith zei

Een leuke techniek. Al een poosje wil ik meedoen met de liftchallenge, maar het komt er telkens niet van. Hopelijk deze keer wel...
De kaart met de vlinders vind ik zo mooi! CAS, helemaal mijn stijl.
De flesjes heb je wel heel bijzonder gemaakt, wow.

Colien zei

Leuke liftkaart, weer een leuke uitdaging! Jouw uitwerkingen zijn super, allebei op eigen manier erg tof! En handig de uitleg die je erbij geeft, was al een beetje aan het bedenken hoe het te moeten aanpakken :-)
grtz.Colien

José zei

Mooie liftkaarten heb je gemaakt Cornelie, ik vind die flesjes echt super leuk!

Gerdine zei

Ontzettend leuk!!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke techniek en prachtige kaarten weer! Jij zult wel spierballen hebben van het stanzen nu! Ik vind vooral de tweede heel gaaf; de bubbeltjes op de achtergrond en de witte accenten in de zwarte tekst... gaaf!

Ilse zei

Heel leuke lift, die techniek lijkt me ingewikkeld ;-) wie weet probeer ik ook wel.
Jou vlinders kaart is zo mooi.(mijn favoriet)
Groetjes
Ilse

Stella zei

Cornelie ze zijn gaaf! De flesjes zijn echt geweldig maar ik vind het kleurverloop bij de vlinders ook eindeloos mooi!

GerJanne zei

Oh wat ontzettend leuk! De vlinders zijn prachtig zeg! De flessen vind ik heel origineel! Het gaat me vast weer lukken mee te doen. Nog even er hard tegen aan en dan zal ik geheid wat meer rust=tijd ervaren!
Bij jou de december drukte voorbij en ook wat meer adem?
Groetjes,
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig vind ik de "flesjeskaart" Cornelie. Mooie kleuren en die glitters..wauw. De vlinderkaart is ook mooi maar de flesjes riepen bij mij echt een "wauw" op ;p
Knap hoe jullie steeds de lift weten te vertalen.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Wat een superleuke liftchallenge hebben jullie weer. De vlinders zijn prachtig in die tinten. En de flesjes zijn juist weer heel leuk. Voor ieder wat wils.
groetjes Angelique

angeleef zei

Wat een geweldige uitdaging! Je vlinderkaart ziet er echt ge-wel-dig uit. Dit moet ik ook eens proberen!!
Groetjes
**Evi**

Tinie zei

Wat een leuke kaartjes, Cornelie!!
Ik ga het ook weer eens proberen......
Groetjes Tinie

Henriët zei

2 hele verschillende kaarten met dezelfde techniek. ik vind ze beiden erg mooi! De kleuren van de vlinderkaart springen er echt uit.
Ik ga er dit weekend ook mee aan de slag.
Groetjes van Henriët

Miranda V zei

Leuke vlinders en de subtiele glitter zijn er mooi bij. En jij en de flesjes zijn een goede match, jij maakt er zulke leuke dingen mee. Mooi gedaan ook met de kleuren!

Back to Top