Workshops bij Oma Dee...

...daar ben ik regelmatig te vinden. Niet omdat ik daar in het team zit, maar vooral voor de gezelligheid, en omdat Nadine gewoon altijd leuke inspirerende dingen maakt. 
Zo was ik een paar weken geleden ook weer aangeschoven.

De kaart met de cirkels heb ik bijna blind nagemaakt. Mooi, maar ook heerlijk om even in te komen vind ik altijd. Daarna heb ik er lekker m'n eigen draai aan gegeven. Wel cirkels aangehouden, want dat was het thema van de workshop!


Ik had de ijsjes mee genomen van Clearly Besotted, en verder papier die je bij de workshop kreeg gebruikt. Het papier was van Chickaniddy. Erg leuk!


Close-upje ;-)


Deze kaart kreeg ik niet helemaal af, dus dat heb ik thuis gedaan.
Een schud kaart mocht bij mij niet ontbreken tuurlijk.


Omdat ik geen transparant sheed had heb ik het schudgedeelte gemaakt van een stukje cellofaan. Verpakking van het een of ander. Daar een zakje van gemaakt, en daar het schud materiaal in gestopt. Gaat ook!
Voor het doorkijkje heb ik de super leuke stansen van My Favorite Things gebruikt.
De tekst is weer van CB.

Heel fijn weekend alvast. De mijne is goed gevuld met allemaal leuke dingen, ik hoop bij jullie ook!

Groetjes Cornelie

13 opmerkingen

Je@net zei

Twee prachtige kaarten, Cornelie!

Maartje zei

De workshops zijn zeker gezellig!! Leuk om je weer eens te zien! Ik krijg zo zin om in dat ijsje te happen ;). Schudkaart is ook mooi geworden!

Ellen zei

Heerlijk, een weekend vol leuke dingen in het vooruitzicht! Wij hebben zondag 40 man over de vloer. Joost is jarig en dan is het traditie dat hij dat viert met een barbecue. Duimen dus voor mooi weer. Ik vind je ijskaart super gaaf! Vrolijk papier en dan natuurlijk dat toffe ijsje erop. Schudkaart is ook heel mooi.

Ilse zei

Twee heel mooie kaarten, ik kan moeilijk kiezen welke ik het leukst vind ;-)
Leuke tip voor de schudkaart, ga ik ook eens proberen.
Groetjes
Ilse

Aletta zei

Ohwwww.... wat een prachtige kaarten weer Cornelie... ook je kaart in je vorige post vind ik geweldig moooiiii... Vraagje... welke stempel van Indigoblu heb je gebruikt om de cirkel heen (kaart in de vorige post).
Groetjes Aletta

Gerdine zei

Die schudkaart is leuk!! De andere ook, hoor, maar die schudkaart spring eruit!

Maria V zei

Wat een vrolijke papiertje bij de ijsjeskaart. Ik ben ook dol op stippen en strepen. De schudkaart is een plaatje.

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat een enige kaarten! Die met dat ijsje is lekker strak! Mooie felle kleuren! En grappig dat je het een inkomertje vindt om met cirkels te werken (las ik bij oma Dee, geloof ik)
Je schudkaart is top! Echt een leukerdje. EN ja, mijn weekend zit ook vol leuke dingen...nou ja, vol, dat valt mee, maar wel leuke dingen ;-)
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Nou je ijskaart is gewoon cool! Heel strak en met mooie kleuren. Je verjaardagskaart met schudgedeelte is super.
groetjes Angelique

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaarten!

Evy G zei

Dat ijsje is gewoon echt cool! Letterlijk en figuurlijk ;-) lekker vrolijke kaart, als vind ik de tweede ook prachtig. Zo'n schudkaart staat nog op mijn lijstje. Dringend eens werk van maken!

Alina zei

en ze zijn weer zó mooi, Cornelie!

Nicole Parmentier zei

Twee prachtige kaarten Cornelie! Jammer dat Oma Dee zo ver weg zit, ik zou ook wel regelmatig aan willen schuiven bij die leuke workshops!

Back to Top