Nog wat maaksels...

Hoi!!

In de afgelopen tijd het één en ander gemaakt, zonder reden, gewoon lekker bezig zijn, uit proberen...


Hier ging het me om het stencil. Met daubers de achtergrond gesponst. Bloem van vilt is van PTI.
Bannertje gemaakt van washi tape. Op kraft geplakt.


Heel wat anders deze twee kaartjes. Inspiratie zag ik op Pinterest. Sprak me aan.


Happy is van MFT, en birthday van PTI.


de laatste twee kaartjes spulletjes van SU gebruikt. De huisjes vind ik zo leuk!


Ook het lampje is te leuk. Hier samen gebruikt met stempels van MFT.
Lekker bezig dus ;-)

Hier schijnt het zonnetje, lekker niets vandaag, dus we gaan straks ook maar weer wat maken!

Fijne zondag allemaal!

groetjes Cornelie

27 opmerkingen

Irene zei

Zonnetje schijnt niet alleen buiten, ook op jouw blog Cornelie met deze leuke kaarten. Ik heb een ruitenstans en embossingfolder van MD gewonnen en heb er totaal geen ideetjes bij maar dankzij kaart no.3 wel........dank!!

xx Irene

Nadine zei

Ik houd van lekker bezig kaartjes, leuke variaties heb je gemaakt! Vind die met dat lampje zo leuk!

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Cornelie. Allemaal anders, maar allemaal even mooi.
Fijne zondag, geniet ervan!

Alina zei

prachtig zijn ze, Cornelie!

Nicole Parmentier zei

Goed bezig Cornelie! Jou kaarten zijn altijd zo netjes en mooi in balans. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig maar het lampje is ook mijn favoriet!

Marfien zei

Mooie serie Cornelie, echt weer "voor elk wat wils", moet ik ook nodig doen, je stimuleert mij weer!

Sarah zei

Leuke collectie ! Die huisjes van SU vind ik ook erg leuk !
Groetjes sarah

Marianne Schut zei

Wauw! wat een super leuke serie weer en allemaal zo verschillend! De twee met happy birtday vind ik helemaal super leuk! Fijne zondag nog! Liefs Marianne

!neke zei

Leuke serie kaarten !
Ben benieuwd naar de volgende serie !
groeten !neke

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaarten zeg! Ik vind vooral de eerste echt prachtig!

Colien zei

Wat een mooie kaarten! Nr 1 is gaaf met die mask, mooi effect!Van nrs 2 en 3 wordt je inderdaad HAPPY. Nr 4 heeft een toepasselijke achtergrond en op nr 5 is het lampje erg grappig, zeker in combi met de tekst kan de kaart als opkikker iemand opvrolijken.
grtz.Colien

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaarten Cornelie. Heerlijk hè, om te knutselen zonder reden.

Groetjes,
Margriet

Unknown zei

Wat heerlijk, een gave Cornelie serie! Ik herken je stijl uit duizenden en vind het altijd weer mooi om te zien hoe goed alles klopt. Kan niet kiezen hoor, vind ze allemaal gaaf. XX

Ellen zei

Wat een geweldige reeks! De bovenste vind ik prachtig van kleur, van de happy-kaarten word ik ook echt vrolijk en ook de onderste twee zijn hartstikke leuk!

sandra_w zei

Geweldige kaartjes Cornelie!! Fijn he lekker creatief bezig zijn zonder reden ;))

Margot zei

Gaaf! Toevallig passen ze ook precies bij de nieuwe uitdaging van de DCL hahaha :)

Marijke zei

Wat een mooie serie 'maaksels'. Mooi verschillend! Grappig de kaart met het lampje! Heerlijk om zomaar wat kaartjes te kunnen maken, zelf kom ik daar de laatste tijd niet aan toe.
Groetjes,
Marijke

Mariken zei

Wt heb je weer veel moois gemaakt! Een explosie met goeie ideeen, super!!

GerJanne zei

Ha Cornelie,
wat een leuke zomaar gemaakte kaartjes! Stuk voor stuk zijn het weer juweeltjes. Die huisjes zijn inderdaad erg leuk.
Hopelijk had je vandaag weer inspiratie genoeg...we zien het wel.
Groetjes,
GerJanne

debby4000 zei

Beautiful cards.
luv
Debby

Marjan zei

Gave serie, al zijn ze allemaal anders, mooi werk Cornelie!

Mary zei

Zo leuk om op jouw blog iedere keer weer verschillende kaartjes en technieken te zien. Ik vind ze súper!
De happy kaartjes werken aanstekelijk....je wordt er zowaar zelf vrolijk van.

Ellen zei

Wat een prachtige kaarten Cornelie, je hebt niet stil gezeten zie ik....

Aletta zei

Daar zitten weer hele mooie kaarten tussen Cornelie. Mijn favoriet is wel de 1e kaart:) Groetjes Aletta

Gerdine zei

Lampje is heel leuk, maar die stencil voor de achtergrond op kaart 1 is ook top!

Miranda V zei

Ik vind dit soort berichten van jou altijd zo leuk: je laat zo lekker veel variatie zien! Je eerste kaart is echt een mooierd, alleen de kleuren al! De verjaardagskaarten zijn super in hun eenvoud, houd ik wel van! Je verhuiskaart is ook een topper, de huisjes zijn zo geinig en de embossingfolder past er natuurlijk perfect bij.

Irene zei

Vandaag staat mijn kaartje er op waar ik naar jouw 3e bij deze post link..............kom je even kijken Cornelie???

xx Irene

Back to Top