Nieuwe uitdaginkjes...

Hoi!!

Lekker een paar dagen vrij, daar ga ik van genieten!
Ik wil iedereen het beste wensen voor het nieuwe jaar!
Vorig jaar ;-) kreeg ik een super leuk kerst presentje van Nadine. Een doosje met handmade kaartjes met voor iedere maand een andere uitdaging. Ik hou ervan!



Voor de maand januari is het volgende de opdracht...


Dus daar ben ik lekker mee aan de slag gegaan!


Een kleine ronde kaart als basis, en een rand uit donker grijs cardstock. 
Papier is van Echo Park, en daarbij stitched heuvels gemaakt met snijmallen. Tekst is van MFT.


Het boompje is een set van Clearly Besotted, samen met een stempel. 
Sneeuwster geponst, met strikje erachter en een enamel dot.

Wat een super tof cadeautje toch weer!

Foto's zijn ondanks het zonnetje toch wat somber...

Fijne zondag verder!

Groetjes Cornelie


22 opmerkingen

Johanna zei

Gelukkig nieuwjaar!!
Wat een super leuk cadeautje, en heel inspirerend! Deze creatie is in ieder geval geslaagd.
Groetjes, Johanna

Gerdine zei

Leuk idee van Nadine en jouw ronde kaartje is heel winters en heel mooi!

Judith zei

Ja, dat was nog eens een creatief cadeautje van Nadine. Maar dat kunnen wij gerust aan haar overlaten (-:
De eerste opdracht heb je al perfect uitgevoerd. Je was mij laatst voor met de aanschaf van de stiched die, maar als het goed is heeft Miranda eentje voor mij in de bestelling. Ik vind het namelijk een super mooi effect geven.
Heel leuk kaartje, Cornelie!
Liefs,
Judith

Marlieke zei

Dit is leuk zeg! Zowel het doosje met opdrachtjes van Nadine als jouw ronde kaart! Mooi!

Unknown zei

Haha ik heb de inspiratiekaartjes van de week nog zitten bekijken, vind het zo leuk! Maar jij bent me voor, ik ben er nog niet aan toegekomen om een kaartje te maken. Vind hem wel erg leuk geworden trouwens. Rond zal voor mij nog een uitdaging worden ;-))

Je@net zei

Geweldig, wat een leuk en lief cadeautje. Zo krijg je vanzelf weer inspiratie. En wat een prachtige kaart heb je meteen gemaakt.
Een goed begin voor een nieuw en creatief 2015!

Irene zei

Leuk cadeautje en heel leuke kaarten Cornelie, mooi begin van 2015 waarin ik je alle goeds toewens!!

xx Irene

Erica ♥ zei


Wat een leuk idee voor die 12 maanden,
en je eerste ziet er al heel erg gaaf
uit, wowww ☺
Een creatieve start van 2015 !
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Aartje zei

Wat een gave kaart is dit, leuk als je zo uitgedaagd wordt. Deze kaart zou perfect zijn als inzending voor onze challenge bij Craftliners waar de opdracht deze maand "niet vierkant is"
http://craftliners.blogspot.nl/2015/01/challenge-januari.html

Groeten , Aartje

Marfien zei

Gaaf cadeautje en gelijk al zo leuk uitgewerkt, ik wens je voor de volgende maanden veel inspiratie

Margot zei

Ohhhhhh wat een bjoetie!!!

Mandy Buckens zei

Gelukkig nieuwjaar! Wat een leuk idee/ kado. En het kaartje is erg mooi...ik ben nu al benieuwd naar je opdracht volgende maand :)
Groetjes Mandy

Henriët zei

Wat een gaaf cadeau-idee! Daar heb je een heel jaar plezier van! Je eerste opdracht is zeer goed gelukt. Leuk die boom met de sneeuwster. Ben nu al benieuwd wat je in februari gaat maken.
Groetjes van Henriët

Colien zei

De beste wensen voor 2015! Leuk cadeau en een ronde kaart is wel een uitdaging. Maar jij bent daar prima in geslaagd, gaaf kaartje! Geniet van je vrije dagen, wij mogen morgen weer aan de slag....
grtz.Colien

Ellen zei

Dat zijn de beste cadeaus! Geweldig om voor elke maand van het jaar een uitdaging te krijgen. Je ronde winterkaartje is super, sfeervol.

Mariken zei

Voor jou en je gezin heel veel goeds voor 2015! Dat het voor jullie een mooi jaar mag worden!
Wat heb je een leuk idoosje gehad met inspiratie. En je eerste kaartje is super!!
Gezellige avond, groetjes!

Renate zei

Hey... dat is nog eens een creatief kadootje. De eerste challenge ben je in ieder geval al goed doorgekomen. Super leuk kaartje.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ontzettend leuk, zo'n uitdagend cadeau! En je ronde winterkaart is een plaatje! Mooie kleuren.
hel veel succes morgen bij de start van je nieuwe baan!
Lieve groet,
GerJanne

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk en creatief cadeau! Het is aan jou wel besteed zie ik. Het kaartje is schattig geworden. Ben benieuwd wat je nog meer aan uitdagingen gaat doen!

Sabine zei

Leuk idee en je kaartje is suuuper leuk!

Miranda V zei

De beste wensen voor 't nieuwe jaar Cornelie! Ik heb je berichten van 2015 wel al gelezen, maar zoals je weet heb ik altijd ruzie met jouw blog via mobiel internetten (is jouw blog ingesteld op mobiele weergave?)... dus ik kom je altijd even bezoeken als ik achter de pc zit (niet zo heel vaak...) Wat een geweldig mooi, leuk en inspirerend cadeautje kreeg je van Nadine! Ik vind je ronde kaart heel mooi, het is een rustig tafeleertje in zachte kleuren. Dit maakt natuurlijk wel heel nieuwsgierig meteen naar de rest!

Marianne Schut zei

Hai Cornelie, wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt en wat een leuk idee zeg zo'n uitdaging kado te geven! Ben benieuwd naar de komende 11 maanden! liefs Marianne

Back to Top