Liftkaart #70

Hoi!!

Na een heerlijke vakantie, gaan we weer met frisse moed van start met een nieuwe liftkaart! De 70e alweer!
Nadine heeft deze uitgezocht, en het origineel is van;


Helemaal mijn kleurtjes...maar ik wilde toch iets anders doen.


Een baby kaartje heb ik er van gemaakt!
Achtergrond heb ik met "Gesso" en zelfgemaakt stencil met de Silhouette gemaakt.


Stikseltje, hartjes roze gekleurd met Copics.
Bewerkelijk, maar erg leuk oom te maken!

Nog een kaartje. Geen lift, maar in dezelfde kleurtjes.


Bloem is een stempel van SU "Backyard Basics".


Gekleurd met "Prisma Colors", verkrijgbaar "Bij Oma Dee". Echt prachtige potloden die heel mooi en zacht kleuren. Goed mengen en ook blenden. Ik ben er zó blij mee!

De liftkaart kunnen jullie linken tot vrijdag 29 augustus 18.00 uur.
Supermooie voorbeelden te vinden op ons liftblog natuurlijk!

Veel plezier!

groetjes Cornelie

23 opmerkingen

Inge zei

Erg leuk, je achtergrondje met gesso, wat staat dat mooi bij het zachte roze! En natuuuuurlijk twee heel mooie kaartjes :-)

Irene zei

Jouw roze lift is beeldig Cornelie, wat een super kaartje is het en ook de bloem is heel mooi!!

xx Irene

Je@net zei

Super mooie lift, Cornelie. En ook je andere kaart is weer een plaatje!

Marfien zei

Lief kaartje, mooi met deze achtergrond, je tweede is ook al zo'n sweety

Kaartenkraam zei

Leuke lift, schattig geworden. Mooie achtergrond met de gesso zo in cirkels!
Andere kaart ook leuk.

groetjes van Ank

Marjan zei

Heel mooie lift in het roze en wat leuk dat je de stencil met de Sil maakte, daar kun je veel mee! Ik vind het een prachtkaartje, Cornelie! Ook je kaartje eronder is mooi met de embossing en de mooie bloemen.

Margot zei

Gaaf! Ik vind je zelf ontworpen stencil geweldig!

Els zei

Wat een pracht babykaartje heb je gemaakt en ook de achtergrond is super mooi met je zelfgemaakt template.
De andere kaart vind ik trouwens ook heel mooi.
Groetjes, Els

Maartje zei

Je liftkaart vind ik ontzettend schattig!

Johanna zei

Aaah wat een heerlijk zoet en schattig babykaartje!

sandra_w zei

Zó schattig het babykaartje!!

Scraptastische hobby zei

Een prachtige liftkaart Cornelie!!!
ook de tweede is heel mooi!
Lieve groetjes van Gerie

GerJanne zei

Wauw, zelfgemaakt stencil! Leuk! De babykaart is een heel leuke lift vind ik!
Je andere kaart is ook gaaf. Zo vaak zien we niet een ingekleurd afdrukje bij jou, maar hij is gaaf!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

wat een gave kaartjes, heel mooi ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Stella zei

Net bij Marjan al met open mond zitten kijken en bij jou nu ook:). Ik vind de baby kaart ook zo;n klapper; super uitwerkng van de challenge. Alles klopt en past zo mooi bij elkaar. Trouwens; je tweede kaartje ook!
Groetjes!

Marlies zei

Je zelfgemaakte stencil doet het erg goed, prachtig patroontje en een schitterende kaart is het. Je bloemenkaart is ook erg mooi. Liefs, Marlies

Marianne Schut zei

Wauw Cornelie, wat een super gave lift! Prachtig gedaan en erg leuk om te liften denk ik! Ook je bloemkaart is prachtig. Liefs Marianne

Renate zei

Je laat ons vandaag weer 2 juweeltjes van kaarten zeg. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

José zei

Prachtige lift Cornelie, heel zoet in dat roze echt een babykaartje, mooie achtergrond heb je gemaakt.

Ingrid Reyners zei

Twee mooie kaartjes, maar de kaart die je gelift hebt heeft toch mijn voorkeur. Leuk die actergrond met Gesso gemaakt. Welkom weer terug na de vakantie, ik ga weer meer doen met de liftchallenge. Groetjes, Ingrid.

Connie zei

Hello, I am so happy to meet you and to find your blog. Your cards are outstandingly gorgeous! So much talent and so very inspirational. I am your newest follower.
Connie :)

Alina zei

ze zijn allebei zo mooi, maar ik ben helemaal weg van je baby kaartje!!!!!!!
wat leuk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad!!!

Wendy ten Hove zei

Mooi, Cornelie! Erg leuke en lieve babykaart zo, grappige vorm. En je bloemenkaart vind ik ook geweldig, super hoe de kleuren er uit knallen bij de verder redelijk witte achtergrond, erg mooi gedaan!
Groetjes, Wendy

Back to Top