Simple Stories!

Hoi!!

Hebben jullie dat nou ook, dat je best vaak voor dezelfde merken valt? Simple Stories kan ik bijna niet laten staan. De kleuren, de dessins, het combineren. Heerlijk merk!
Dus blij dat ik was dat ik voor "Bij Oma Dee" daar voorbeelden mee mocht maken.
En ja ik heb heeeerlijk van de zon genoten. Het hele weekend buiten met een goed boek, genieten!
Maaarrrr...aan het einde van de dag en avond nog even heerlijk achter m'n bureau!


Hartjes, fototoestelletjes. Ik heb er allemaal op voort geborduurd. Lekker mixen van papiertjes.


Zo ook met kaart twee. Laten inspireren door het papier, en zo een verhuiskaart gemaakt.
Geen verder plan, geen schets, gewoon lekker doen!
Die sleutel is mooi niet?  Heeft Miranda ook!


De laatste wilde ik graag wat met het rode zinken label doen. Ook zo leuk!


Verder eenvoudig gehouden, met een blanco label. Daar een stempel met klaver van Penny Black op gestempeld, en de blaadjes een klein beetje met de blendtool van SU een waterverf effect gegeven.


Het bedeltje is uit eigen voorraad. 
Eenvoudig, maar ik vond het goed zo!

Lekker bezig geweest! Fijn dat je langs kwam, 

groetjes Cornelie

15 opmerkingen

Ingrid Reyners zei

Je bent weer heel goed bezig geweest Cornelie, super gemaakt! Soms zie je het papier en al borduur je verder kom je al tot iets moois, zo is alles mooi in balans. Ja ik heb dat ook dat ik sterk neig naar bepaalde merken, simple stories is ook mijn favoriet!

Je@net zei

Wauw...weer een prachtige serie kaarten, Cornelie!

José zei

Hele mooie kaarten Cornelie,van alles wat weer. Ik ken het papier van Simple Stories niet, maar ik pak ook vaak het zelfde papier, nl: Bo Bunny of My Mind's Eye

Rosalien Zwackhalen zei

Ja Simple Stories is super net als Graphic 45. Dat waren mijn favoriete lijnen de laatste jaren. Nu ik met SU bezig ben ligt het hier te versloffen. Zonde, misschine toch weer eens tussendoor oppakken. :) Super kaartjes weer Cornelie. :)

Anoniem zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. En wat een superleuk papier!
groetjes, Bernadet

Scraptastische hobby zei

Nu ik weer op je blog kom, denk ik o,ja het doosje! Ik ga mijn scorpal meteen ophalen en even uitvogelen in inches maar dat komt wel goed! Is weer een mooi project met de knutsel meiden. Wat heb je weer een mooie serie gemaakt...prachtig papier dat alleen is al een feest om wat mee te maken hè! En ook al zijn het "strakke kaartjes"er is altijd veel op te zien...heel gaaf!!
Lieve groetjes van Gerie

Renate zei

Sow meid, je bent weer lekker aan de freubel geweest. Super mooi gemaakt. Vorige week heb ik mezelf getracteerd op een paperpack van Graphic 45. Kon 'm echt niet laten liggen. Mijn handen kriebelen al behoorlijk :o)

-xies- Renate.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

zijn weer mooie kaarten die je hebt gemaakt.

groetjes jolande

Sanne zei

Wat een leuk blokje! Lekker vrolijk die kleurtjes, past helemaal bij dit weer! Je kaartjes zijn allemaal prachtig. Je hebt een leuke serie gemaakt!

Liefs Sanne

Marjan zei

Ja, dat is wel herkenbaar, hoor. Ik val vaak op MME. Probeer nu papier op te maken ook. Moelijk.....
Je kaartjes zijn i.i.g. Heel gaaf!

Tinie zei

Wat een gave kaartjes weer, Cornelie!! Je bent lekker bezig!!
Groetjes Tinie

Colien zei

Wat een mooie kaartjes, erg leuk! De onderste noem je simpel, maar die vind ik heel gaaf!
grtz.Colien

sandra_w zei

Superleuke serie weer! Je bent lekker bezig ;) Top!!

Ellen zei

Zeker lekker bezig geweest! Dat papier is wel heel leuk. Snap dat je daar weg van bent. Gave, vrolijke kaartjes. Dat rode label op e onderste kaart is lekker stoer.
Fijne dag, Ellen

Stella zei

Allebei zijn ze weer gaaf! Ja dat papier van Simple Stories; daarmee ging mijn voornemen om geen paper pads meer te kopen gelijk de mist in. Ik moest het hebben:). De kaart die je daarmee hebt gemaakt is super; mooi ontwerp en leuk met al die laagjes!

Back to Top