Onderlinge uitdaging "Bij Oma Dee"

Hoi!!

Vandaag weer een onderlinge uitdaging "bij Oma Dee"!
Deze keer heb ik h'm bedacht, en het leek mij leuk een "wiebelkaart" te maken...een wiebelkaart?????
Haha, daarover moest even gegooglt worden door Inge en Sandra!
Het papier van Fancy Pants heb ik voor beide wiebelkaarten weer gebruikt, zo leuk!


Basis gesneden met de Silhouette, en deze verder beplakt met het dessin papier.
De houtnerf stempel is van My Minds Eye, en heb ik twee keer gestempeld, met twee kleuren bruin.
Open cirkel gemaakt met twee cirkel stansen, daarop de takken en de bloemen van My Favorite Things geplakt. Bloemen met twee kleuren vlieger papier gemaakt.


Label gemaakt met de Blueprints van MFT. Tekst is van Joy.



Tweede wiebelkaart is wat drukker en voller. Allerlei stansen en materialen door elkaar gebruikt.
De tekst is recht, maar heb ik gevormd op het clearblok, en zo heb ik het cirkelvormig gekregen.

Een leuke andere vorm voor de afwisseling. Inge & Sandra hebben ook weer een super mooie kaart gemaakt!

Fijne dag verder!
Groetjes Cornelie


28 opmerkingen

Ellen zei

Wat een vrolijk gewiebel op jouw blog! Vind die tweede geweldig van kleur en de eerste lekker romantisch. Leuke uitdaging die je bedacht hebt voor jullie drie.
Fijne dag, Ellen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zijn ze mooi, mooi papier heb je weer gebruikt.

groetjes jolande

Miranda V zei

Dat gewiebel bevalt mij wel! Super grappig dat je eerste een mandje is geworden, lekker vrolijk met het papier en wat een mooie bloemetjes. Je tweede kaart vind ik ondanks de vele versiersels ook heel leuk geworden. Enne... óók leuk dat de Polaroids er weer zijn! :)

Aletta zei

Wat zijn die wiebelkaarten toch geweldig leuk!
Vooral de eerst vindt ik echt zo mooi:))

Groetjes Aletta

Welmoed zei

Prachtige vrolijke Wiebelkaarten!

Vr. gr. Welmoed

sandra_w zei

Geweldige uitdaging Cornelie! Er was eerst even paniek hahah, maar er is 'n wiebelige verslaving ontstaan ;)
Ze zijn beide superleuk!!

Scraptastische hobby zei

Geweldige wiebel kaartjes geworden, en mooi papier en stansen heb je gebruikt.
Groetjes van Gerie

Stamps and Paper zei

LOvely rockers card Corelie...fabulous colours as always

Anne

Nadine zei

Ze blijven leuk! En ik vind jouw eerste variant heullll origineel, het lijkt wel een tasje. Leuk om daar een tag aan te hangen, goed idee!
De tweede vind ik nog steeds aan de drukke kant, al doet het blauwe randje het goed!

Erika zei

Wat een superleuke wiebelkaartjes heb je gemaakt!

Groetjes Erika

Irene zei

Je cuties van gisteren zijn echt super cute maar je wiebels mogen er ook zijn Cornelie!!!

xx Irene

Inge Groot zei

Ooooh wauw de andere wiebel is ook gaaf gedaan met die mooie bloem in het midden, super creaties Cornelie en dank je wel voor deze onverwacht leuke uitdaging!

Wat een ideee dat vlieger papier, ik wist niet eens dat dat nog bestond... cool!!!

Gerdine zei

Ik ben je heel dankbaar Cornelie ;) ,ik heb namelijk ook de uitdaging gekregen van Judith. Weken geleden al overigens, maar ik schoof het voor me uit. Nu afgesproken dat we er snel aan beginnen, dus jouw post komt heel goed uit. Broodnodige inspiratie! Ze zijn allebei top! Heel gaaf gedaan. Tjonge, dat vliegerpapier moet ik ook nog ergens hebben. Zal dat ook weer eens te voorschijnnhalen!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Geweldig. Die eerste lijkt wel een mandje vol bloemen. Zo mooi. Die tweede is ook prachtig. Apart hoor.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende wiebelkaarten heb je gemaakt Cornelie, zien er toppie uit.
Liefs van Anita

Kaartenkraam zei

Leuk dat die eerste aan de bovenkant open is. de tweede spreekt me het meest aan, die grote samengestelde bloem en de kleuren spreken me heel erg aan.

groetjes van Ank

Wilma zei

Dit zijn 2 PRACHTIGE wiebelkaartje Cornelie.
Liefs Wilma ☺☺☺

Judith zei

Mooie kaarten, Cornelie! Als ik aan wiebelkaarten denk, dan denk ik onmiddellijk aan José - de wiebelkaartenkoningin (-:
Ik vind de eerste net een vrolijk handtasje en de tweede is mooi mede door de grote bloem. Gaaf gemaakt!

Hihi, je hebt van Gerdine al begrepen, dat we elkaar ook hebben uitgedaagd (-;

Yolanda zei

Hoi Cornelie, ze zijn sowieso favoriet op het moment ... de wiebelkaarten. Ik heb ze inmiddels al op veel manieren uitgewerkt gezien en moet zeggen ... die van jou zijn zeer verrassend, vliegerpapieren bloemen, rechte letters in schommelvorm veranderd en als ik het goed zie de strik van Memory Box op wel een heel creatieve manier toegepast. Al met al veel details. Knap hoor! Groetjes Yolanda B)

Ankie vd Polder zei

Die rode wiebelkaart is gaaf zeg! Groetjes, Ankie

Tinie zei

Superleuke wiebelkaarten, Cornelie!!
Zo leuk gedaan!!
Groetjes Tinie

José zei

Wauw! Ik vind ze helemaal SUUUUPER!
Ik zag de pin van Inge en kwam zo bij Oma Dee uit en moest meteen ff bij je komen kijken.
Heerlijk om wiebelkaartjes te zien, zijn toch een van mijn favoriete modelletjes. Heb ze meteen maar ff gepind! ;-)

CreaSjouk zei

Wauw, wat een leuke wiebelkaarten!
Groetjes Sjoukje

Marijke zei

Wauwie wat een superleuke wiebels. Hou er van. Leuk de bovenste, lijkt net een mandje vol bloemen! Prachtig ook nummer 2 met de verschillende stansen. Wordt er helemaal vrolijk van.

Groetjes,
Marijke

Brendaxx zei

Wat zijn die super zeg!! Allebei! Knap hoe je die tekst zo "rond" hebt gestempeld; als ik mijn stempel ietwat ombuig, ziet het eindresultaat er toch echt heel anders uit, haha. Groetjes en fijn weekend,Brenda

Nathaly zei

Leuke 'wiebeldingetjes' maak je daar Cornelie. Vooral die eerste is mijn favoriet. Zo zomers en fris. En verder zag ik zoveel gave kaarten, Die babykaart me de fles, de blauwe met al de zee stempels, die is zo gaaf gemaakt. En dan de spulletjes voor Nadine. De kaart was super. Nathaly

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee prachtige wiebelkaarten!! Ze zien er super mooi uit!
Groetjes, Yvonne

Inge zei

Ik ben weg van je wiebelkaartjes! Het uitgesneden cirkeltje vind ik een top idee! Krijg echt zin om er zelf ook één te maken :-)

Back to Top