Dagje Caro!


Hoi!!

Afgelopen zaterdag had ik een dagje met Caro afgesproken. Dat hadden we al maanden geleden afgesproken en nu ging ik dan, óp naar Wateringen!
Caro zat al met alle spullen klaar, en lekkers, en een kopje thee, dus na heel wat kletsen gingen we dan ook nog wat maken ;-)


Van huis had ik wat papier mee genomen, en Caro was met hele mooie stempels bezig, en die paste zo mooi bij het papier! Dus deze gecombineerd.


Ondertussen zat Caro een mooi zakje in elkaar te zetten!


Dit was m'n tweede kaartje, ook de stempels van SU gecombineerd met het papier wat ik zelf had mee gebracht! Zo kun je dus zien dat de stempels met ook papier van andere merken prima te combineren is!


De  Stamp-a-ma-jig  hierbij gebruikt, en dat was toch handiger dan ik dacht ;-)


Deze twee rompertjes had ik thuis al gesneden, maar wilde ik graag combineren met het super leuke papier van Echo Park!



Voordat we het wisten was het alweer half 5!!! kletsen, knutselen en lachen...time flies!
's Avonds thuis de rompertjes afgemaakt!



Toen ik naar huis ging, kreeg ik het zakje zelf mee naar huis, daar waar Caro mee bezig was haha, en ik maar zeggen, O, wat een mooie stempels, en O, wat een mooie kleuren, haha, daar was over na gedacht!!
Helemaal leuk dus die dag, en nog productief ook!

Fijne dag!

groetjes Cornelie

27 opmerkingen

Mary zei

zo te lezen heb je het super naar je zin gehad. En ondanks het (vast)vele kletsen zijn jullie ook nog eens productief bezig geweest. Allemaal leuke kaartjes!! De twee rompertjes vind ik top!!! Ik moet nog de nodige babykaartjes maken, en zou dit idee van je willen 'lenen'(met jouw toestemming). ik heb dan wel geen silhouette,maar met een beetje knip en snij werk moet ik een eind komen ;)
nog bedankt voor je SU-tip.
fijne zonnige dag, groet Mary

Anita Meijer zei

Dat klinkt als een supergezellig dagje met Caro Cornelie en wauw wat een schitterende dingen heb je gemaakt, stuk voor stuk geweldig mooi.
Liefs van Anita

Gerdine zei

Wow, wat een gave kaarten! Vooral die rompers! Helemaal leuk. Mooi papier heb je gebruikt.

Nadine zei

Heerlijk om zo samen te knutselen en jullie waren zeker productief. Je hebt leuke kaarten gemaakt en die bloem op de tweede, zo moooi!!!! Je rompertjes ook erg geslaagd. Het papier komt er heel leuk op uit. Bijna spijt dat ik het heb laten liggen hihi...

Miranda V zei

Zo, dat is heel productief! Ik vind je rompers heeeel leuk, alleen dat papier al! Je andere twee kaarten zijn ook mooi, het papier en de stempels passen goed bij elkaar.

Miranda V zei

Oh ja, weer een nieuw woord: Stamp-a-ma-jig? Nog nooit van gehoord, ik zal eens googlen!

Scraptastische hobby zei

Dat is gezellig zo met elkaar lekker knutselen en ook nog hele mooie dingen gemaakt,want ja, zo'n dag wordt er ook meestal flink gekletst!
Groetjes van Gerie

crealinedance zei

Hallo Leuke dingen heb je gemaakt.Gr.Nel

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige creaties en ook nog een mooi zakje mee naar huis nemen na een gezellige freubeldag.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wauwie! Wat veel en wat mooi! Zeker prachtige stempels! Heerlijk om zo lekker samen te knutselen!
Groetjess Jacomijn

Marjan zei

Ik las van de week ook bij Caro dat het heel gezellig was geweest en dat je niet doorhad dat het zakje voor jou was ;)
Leuke verrassing! Je hebt ook mooie dingen gemaakt en alles prima gecombineerd! Ik heb de stamp-a-magic ook, vind het wel jammer dat je hem alleen met woodmounted stamps gebruiken kunt.

GerJanne zei

Wauw dat klinkt als een superleuke dag Cornelie! EN dat jullie zoveel hebben geproduceerd onder het kletsen. Dat vind ik heel knap. Ik moet altijd zo denken....
Lief dat jet het zakje mee kreeg! Inderdaad prachtige stempels.
Hier kun je weer met een glimlach op terug kijken.
Lieve groet,
GerJanne

Miranda V zei

Bedankt voor je gezellige reactie terug! Geeft niets hoor, reageren is leuk maar gelukkig niet verplicht. ;-) Leuk dat je zo druk bent met gezellige dingen! Ik heb even gegoogled op dat stempelhulpje, handig zeg voor houten stempels. Succes en veel plezier met alle (leuke) moet-dingetjes! Toedels!

Linda Visser - van der Velden zei

klinkt als een onwijs leuke dag! en prachtige creaties gemaakt! :)

Sanne zei

Wat een mooie creaties allemaal. Ben weg van de rompertjes en dan vooral van dat papier! Wauwie!

Liefs Sanne

Monique zei

Jullie zijn flink creatief en gezellig bezig geweest! De stempels en papier combineren prima. en de rompertjes zijn super leuk.
Hartelijke groetjes, Monique

KarinsArtScrap zei

dat was een mooie dag Cornelie.
en je hebt ook nog zo'n mooie kaarten gemaakt.
en ook nog iets mooi's gekregen.

groetjes karin

Welmoed zei

Gezellig....
en hele mooie kaarten gemaakt!
De rompertjes zijn wel heel erg lief!

Vr. gr. Welmoed

Christine zei

Hoe gezellig zeg! Leuk om te doen en super om met zoveel moois naar huis te kunnen!
Liefs
Christine

Yolanda zei

Hoi Cornelie, dat is zeker een productief dagje geweest. En ja ... ik combineer mijn SU materialen ook vaak met andere merken hoor, hartstikke leuk. Grappig dat je je eigen cadeautje zo'n beetje hebt geholpen samen te stellen zonder dat je het wist hahaha. Ziet er ook heel ERRUG LEUK uit! Groetjes Yolanda B)

Anoniem zei

Gezellig hoor zo'n dagje ! En ongelofelijk wat jullie nog gemaakt hebben. Vooral die twee rompertjes vind ik zoooo lief en mooiii !!!
Groetjes Berdien

Ellen zei

Gezellig zo'n knutseldag! En zo te zien nog heel productief ook. Leuk om verschillende merken met elkaar te combineren.
Fijne dag, Ellen

Je@net zei

Gezellig zo'n dagje samen aan d efreubel en nog produktief geweest ook! Wat een super leuke projectjes, zeg!

Marijke zei

Gezellig zo'n freubeldagjes en nog productief ook. Wat een mooie frisse kaartjes. Gaaf de rompertjes. Ik combineer SU ook met andere merken.

groetjes,
Marijke

Tinie zei

Fijn hoor, zo'n leuke dag!! En je kaartjes zijn prachtig, vooral de eerste!! En je babyrompertjes vind ik ook helemaal geweldig!!
Groetjes Tinie

Judith zei

Gezellig!!!
Je kaarten zijn ook gezellig, combineren van verschillende merken gaat je ook goed af (-:

Dinsdagavond heb ik (toevallig?) ook een kaart met het papier van EP Bundle of Joy gemaakt. Binnenkort op mijn blog.

Hebben jullie het leuk gehad vandaag? Vanmiddag heel spontaan bij Dora gefreubelt - dat is nou vakantie ((-:

Caro's Kaartjes zei

Heee wat een leuk bericht!
Je rompertjes zijn super cute!!
Wat was het een leuke dag he?!
Wat mij betreft zwaar voor herhaling vatbaar. Misschien maar snel eens wat plannen, voordat mijn agenda weer volgeboekt zit met andere zaken. Dan kom ik een keertje die kant op gekart.
Enne klein bericht voor Marjan: de stamp-a-majic is zeker niet alleen voor woodmount stempels! Je mag gerust een keertje langskomen, dan laat ik je zien dat het ook anders kan. ;-)
groetjes van Caro

Back to Top