Kleuren!!


Hoi!!

Een heel ander kaartje dan jullie van me gewend zijn! Geïnspireerd door Inge, én les gehad van Inge.
Afgelopen donderdag was er een workshop kleuren met potloden bij bij Oma Dee. Dat wil ik graag wat beter leren, zodat je ook weer eens een plaatje pakt! Op z'n tijd vind ik dat heel leuk nl.! Dus op naar Bovenkarspel, en ik heb héérlijk zitten kleuren!
Nu moet je er ook een kaartje mee maken...werd er gezegd...

Nou dat is deze geworden!


Het papier meegenomen van Tilda wat in enorme grote paperpads word verkocht, maar Miranda maakt er kleine pakketten van, leuk!!
De kleur paste mooi bij m'n plaatje dus...
Het muzieknoten papier is alleen van Marianne design, maar past er goed bij, en vond ik leuk bij het swingende meisje! Het meisje is overigens van Bildmalarna.


Die-namics van MFT gebruikt. Zowel de tag als de muzieknootjes. Tekst is een stempel van Hero Arts.

Heb thuis gelijk weer gekleurd en wil het nu een beetje bijhouden, en proberen m'n eigen stijl te vinden hierin, want nu heb ik Inge echt als vb. genomen.
Heb er plezier in, dus wie weet wel vaker een plaatje op dit blog.....neeeee, geen Magnolia's, die zien we al genoeg, haha!

Nou heb een lekkere zondag!

Groetjes Cornelie

32 opmerkingen

Janine zei

Een geslaagd dagje dus! En het kaartje is ook leuk! Jan goed Inge Erin terug zien, ben benieuwd naar je eigen Stijl!

Anoniem zei

Nou dat is zeker wat anders!
Maar erg leuk gedaan!
Groetjess Jacomijn

Juisie zei

Dat kleuren is echt heerlijk, vind ik ook. Ik vind het alleen altijd lastig om er dan ook een beetje in mijn eigen stijl een kaartje van te maken. Dat is jou prima gelukt! Mooie kaart, dat label met het negatief van een muzieknoot is echt een leuk idee! Groetjes joyce

Unknown zei

Nou wat was het gezellig hè? En met dat kleuren van jou zit het wel goed, komt maar op met die "plaatjeskaarten" haha.

Fijne zondag!
X Miranda

Miranda V zei

Heel anders, maar wel leuk! Kleuren is heerlijk ontspannen, leuk dat je dat nu vaker op je kaarten gaat gebruiken. En idd... geen Magnolia hoor! ;-)

Marjan zei

Wat een lief kaartje, inderdaad even wat anders, maar wèl leuk! De muzieknootjes en dat labeltje zijn leuk erbij!

Anita zei

Anders maar zeker mooi! Prachtig ingekleurd en een mooie combivan papier en stansjes :-)
Groetjes, Anita

Irene zei

Wel anders maar toch ook nog steeds jouw ding dus en super leuke kaart Cornelie!!

xx Irene

sandra_w zei

Superleuk kaartje, Cornelie! Ik vind dat je hier toch ook alweer jou eigen stijltje neerzet ;) Leuk het tagje met uitgestant muzieknootje!
Was zeker héél gezellig... tot de 16de!

Fijne zondag!
XX

nicole zei

Kinkt als een geslaagd dagje! En dit kaartje vind ik ook zeer geslaagd!! Alles zo mooi op elkaar afgestemd!
Groetjesssss

Evy G zei

Ik vind haar prachtig! Ook heel mooi gekleurd! Dat mag je van mij gerust wat vaker laten zien ;-)(Maar je kaarten zonder prentjes zijn ook fantastisch, hoor!)

Groetjes, Evy

Caro's Kaartjes zei

Wat een schatje is het geworden zeg!
Heel wat anders dan ik van je gewend ben, maar ernstig leuk.
Prachtig ingekleurd, maar je hebt dan ook les gehad van de beste!
groetjes van Caro

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, juist leuk toch om eens wat anders te proberen, het zacht blauw combineerd mooi met het kraft, het inkleuren is prachtig gelukt.
leuk de muzieknoten bij dit afdrukje.

groetjes jolande

Marijke zei

Nou Cornelie dit gaat je ook goed af. Wat een leuk swingend kaartje en mooi ingekleurd. Op dit moment ben ik ook aan het kleuren....een magnoliaatje hihi

Groetjes, Marijke

Stamps and Paper zei

Such a sweet card...lovely image and love your addition of the musical notes

Anne

jolanda zei

prachtig kaartje

Mariken zei

Wat een prachtkaartje! Heel mooi gekleurd en je hebt er iets leuks van gemaakt! Ik houd van allebei, kaarten met en zonder afdrukje..
Groetjes Mariken.

Inge Groot zei

Oooh wat is je kaart gaaf geworden Cornelie!!! Grappig dat je wel kleuren hebt gebruikt die bij het papier past en wat je later hebt uitgezocht, ik zeg op naar het volgende gekleurde kaartje;)

xoxo

KarinsArtScrap zei

een hele lieve en mooie kaart Cornelie.

groetjes karin

Marit zei

Wat leuk zo'n kleurworkshop! Mooie kaart heb je gemaakt, ik ben benieuwd naar meer!

Groetjes,
Marit

Debby zei

Hij is super ingekleurd en het resultaat van de kaart mag er zijn!
Leuk dat het gezellig was in Bovenkarspel!
Groetjes Debby

tineke zei

Wowww Cornelia, wat is hij mooi geworden zeg.
Groetjes Tineke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ik moest al even kijken of ik op het goede blog was ;-) Nee hoor.. Je kaartje is prachtig!! Mooi ingekleurd!
Groetjes, Yvonne

Judith zei

Anders ja, maar wel heel lief! Súper mooi ingekleurd! Je hebt gewoon talent, dat is te zien!
Groetjes van Judith

Gemma zei

Leuk hoor om jou aan het kleuren te zien, ik vind het ook erg leuk om te doen, lekker ontspannend, ben benieuwd wat er nog gaat volgen, dit kaarth=je is in ieder geval super leuk, groetjes Gemma

Henriët zei

Anders dan anders maar zeker niet verkeerd. En door de details nog steeds heel herkenbaar in de Cornelie-stijl!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat een lief plaatje heb je ingekleurd! En wat leuk dat je 'les' hebt gehad in het kleuren. Zou wat voor mij zijn. Ik doe maar wat...Ja, kijk wel eens op you tube filmpjes van het kleuren, maar tips krijgen is natuurlijk veel leerzamer....
Het hele kaartje is trouwens weer erg leuk!
GerJanne

Anita Meijer zei

Oh wauw Cornelie en wat heb je haar prachtig ingekleurd, helemaal super, en wat is het heerlijk ontspannend hé dat inkleuren, ik vind je kaart een plaatje geworden.
Liefs van Anita

Jacqueline zei

Hoi Cornelie,
bedankt voor de tip wat betreft de woordverificatie!!
Dat is inderdaad heel irritant!
en ik wist ECHT niet dat dat bij mij ook zo ingesteld stond!
Nooit iemand gezegd!
Blij dat het nu... hopelijk... weg is!
groetjes,
Jacqueline

Mary zei

Nou dat kleuren gaat je geweldig goed af!! Erg leuk kaartje geworden. Je mag van mij best meer 'stempel'kaartjes maken hoor!
Ik vind kaartjes mét en zonder stempeltjes leuk, vandaar dat ik ze beide maak. Vind de stempelkaartjes wel beduidend lastiger.
Fijne dag, groetjes Mary

Patrice zei

Cornelie die is zeker geslaagd.. moet je maar meer gaan doen denk ik..
Groetjes Patrice

Yolanda zei

Complimenten aan Inge!! Ze heeft je de techniek prima geleerd. Ik heb je kaartje even vergroot bekeken, jaja we benne kritisch, nee hoor, zonder dolle Cornelie je hebt het hartstikke mooi gedaan! Ik moet zeggen dat ik deze stempeltjes ook stees leuker ga vinden. Houd vol, suc6. Groetjes Yolanda B)

Back to Top