MME


Hoi!!

Het papier van MME blijft altijd super om mee te werken, en ik val ook regelmatig voor de nieuwe lijnen die ze uitbrengen!
Dit is de serie Lost and Found 2 als ik het niet mis heb!
Van Nadine had ik rub ons van de Action gekregen, en deze waren m'n uitgangspunten voor deze kaartjes, en daar heb ik het papier van MME bij uitgezocht.


Wit cardstock. Dessinpapier gemat op zalmkleurig en daarna op zwart cardstock.
Een rand rub-ons aangebracht. Daaroverheen weer dessinpapier uitgeknipt en een randje op geplakt.


Envelop met label. Label bestempeld. Mooie clip ook van MME. Scrapflos en hartje.
Daarop vogelhuisje, gesneden met de Silhouette. Doily ook gesneden met de Silhouette, van dessin papier en vellum. Ronde ponsen. Ronde stempel, en nog een hexagon uit het papier geknipt, en op zwart papier gemat. Her en der wat glitter.



Deze tweede kaart heb ik speciaal voor m'n moeder gemaakt, zij is maandag jarig.
De rub-ons heb ik op witte correspondentiekaart aangebracht, en de rest daarna gesponst met distress inkt. Het effect vond ik erg mooi. Zo probeer je weer eens wat!Een strook dessin papier, en daar muzieknoten op gestempeld. Aan het eind een tab die-namic van MFT, met stikwerk!


Diverse hexagons uit het papier geknipt. Doily weer met de Silhouette uitgesneden. Cirkelponsen, met een stempel van Hero Arts. Clip weer van MME. Strass steentje.
Nog een swirl, en wat glitters, en dat was h'm.

Zelf vind ik de tweede het mooiste. ben benieuwd wat jullie er van vinden?!

Vandaag een gezellige dag met ons drieën. Allemaal leuke dingen doen!

Wat gaan jullie doen?

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

32 opmerkingen

mieke zei

Wauw !!! Mooie kaarten, ik heb die rub-us ook nog, nog nooit wat meegedaan. Mooi wat jij er mee gedaan hebt.
Gefeliciteerd met je moeder.

Mieke

Nadine zei

Ja... MME is ook een van mijn favorieten! Deze lijn heb ik zelf niet, maar ik heb jou er veel mooie kaartjes mee zien maken. Deze twee zijn ook weer super! Vind ook de tweede het mooist. Die hexagons zijn zo handig om uit te knippen, leuk resultaat gegarandeerd! Ben wel nieuwsgierig wat er op de tag in de eerste kaart staat... haha

Fijne dag, geniet!

Unknown zei

Hoi,

Ik vind ze allebei prachtig! Echt heel mooi. De kaartjes hebben een beetje een romantische vintage uitstraling. Hé een nieuwe stijl? Romantisch vintage hihi.

Groetjes,
Miranda XX

Kaartenkraam zei

Twee prachtige kaarten heb je gemaakt en de toepassing van de rub-ons vind ik erg mooi.

Ik ga vandaag wat sociale 'verplichtingen' nakomen.

groetejs van Ank

Linda Visser - van der Velden zei

Wow mooi gedaan zeg! En inderdaad mooi papier. Ze zijn beide prachtig :)

alix zei

Ik vind het zelf ook erg leuk om diverse technieken te combineren , net wat jij hier ook gedaan hebt.
De kkaart voor je moeder is ook mijn favoriet , al zijn ze beide super!
Gr alix

crealinedance zei

Hoi je heb er weer iets mooie's van gemaakt.Gr.Nel

Evy G zei

Wat een mooie kaartjes! Jij bent het nieuwe jaar alvast geweldig van start gegaan ;-) Ik heb die kantjes al vaak zien liggen en dacht iedere keer: die gebruik ik toch niet, maar nu ik dit zie... Echt heel mooi!

Groetjes, Evy

Marjan zei

Supermooi allebei, maar de onderste het mooist voor mlij. Ik houd ook erg van MME papiertjes!
Groetjes uit La Palma!

Vera zei

Wat een gave kaartjes zeg!
Ik hou wel van die mooie pastelkleurtjes :0

Groetjes

Vera

Anoniem zei

Hele mooie kaartjes ! Ik vind vooral die eerste met het vogelkooitje super !!
Groetjes Berdien

Anoniem zei

Wat een prachtige kaarten!
Zeker mooi papier lekker frisse kleurtjes...ik krijg al weer helemaal zin in het voor jaar!
Heel mooi uit/afgewerkt!
Fijne dag!
Groetjes Jacomijn

Mariken zei

Ze zijn allebei prachtig geworden, ze zijn zo anders, ik zou zo niet kunnen kiezen...
Fijne dag met z'n drietjes, gezellig!
Groetjes Mariken xx

Juisie zei

Mooie kaarten zeg! Ik vind MME ook altijd super! Jammer dat de paperpads in de winkel waar ik meestal ga kijken, snel weg zijn, ik moet er dus altijd vlug bij zijn! Vandaag, pff, net terug van Ikea, leek wel of iedereen dat als "uitje" had vandaag. Nu genieten van de rust met wat freubelspulletjes! Fijne dag! groetjes Joyce

Anita zei

Wauw! Schitterende kaartjes!!
groetjes, Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind beide kaartjes schitterend.

groetjes jolande

Marlies zei

Ja hoor, dit zijn weer echte Cornelie-kaarten met een wauw-factor, schitteerend vind ik ze. Zo vindingrijk gemaakt!!! Gelukkig Nieuwjaar trouwens, en veel inspiratie gewenst, zodat ik nog vaak mag genieten van je prachtige creaties. Groetjes, Marlies

Rebelleke zei

ik kan eigenlijk niet kiezen, vind ze allebei supermooi!

Carolina zei

Wat een inspiratie zo in 2013! prachtige kaarten....

Berlinde zei

Twee prachtige kaartjes Cornelie, een mooi begin van een nieuw jaar!
Nog de allerbeste wensen!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

MOOI, mooi, mooi!! Wat een prachtige kleuren, een alles mooi gecombineerd. Die rubons heb ik ook nog liggen en nu krijg ik inspiratie ermee. De tweede vind ik ook het mooist.

Groetjes, Marijke

KarinsArtScrap zei

2 prachtige kaarten Cornelie.

groetjes karin

Ellen zei

Ik kan niet kiezen, vind ze allebei gewoon heel erg mooi.
Groetjes, Ellen

Stamps and Paper zei

Two beautiful card Corneli, so many tacktile elements on your first card..lovely creations

Anne

Judith zei

Ook voor mij is de tweede favoriet. Toch vind ik de details van de eerste ook heel gaaf!
Mooie kaarten, Cornelie!

De uil is trouwens ook errug leuk

Unknown zei

Owww... wat zijn ze mooi!!! Een beetje romantisch zelfs! Tja,MME staat toch altijd wel garant voor mooie lijnen.
Groetjes Elly

sandra_w zei

Woww!! Ze zijn prachtig Cornelie!! MME is ook mijn favoriet :)

San xx

Tinie zei

Alletwee schitterende kaarten Cornelie!!
Sorry, kan niet kiezen:))
groetjes Tinie

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
prachtige kaartjes zijn het! Alle twee. En vaak is dat zo, dat je moet uitproberen en eigenlijk moet je gewoon durven. En dat heb jij wel aardig onder de knie.....Wauw, dat vind ik zo knap.
Die voor je moeder is geweldig!! EN trouwens de bovenste met dat envelopje is ook schitterend.
En tja, als iedereen het gat hebben over dat prachtige papier van MME, wat ik niet ken en dus komend jaar ook niet mag kopen....dan ga ik maar niet zoeken wat het is...Ik heb wel een blokje dat Lost and Found heet, maar volgens mij lijkt dat niet op dit papier.
En ik ga je uitdaging graag aan, hoor! En ik ben heel eerlijk en betrouwbaar, dus ik zal je eerlijk vertellen als ik toch gezwicht ben....
Lieve groetjes,
GerJanne

Emily Leiphart zei

Gorgeous cards, Cornelie! Such soft, pretty colours and I love the brad clips! Great photo of you, too! :)

Yolanda zei

Wat een mooie kaarten weer Cornelie. Prachtige kleuren en compositie. Super! Groetjes Yolanda

Janine zei

Beide prachtig!
En het papier.... Heb hier de eerste ook, maar nog steeds niks mee kunnen maken vind het zo zonde :$
Maar nu ik deze kaarten zie en hoe mooi, ga ik van het weekend maar eens het papierbloc aanbreken!
Groetjes Janine

Back to Top