Challenge #170 DCL!

Hoi!!

De week is weer voorbij, en we hebben alweer een nieuwe challenge van DCL. Nummer #170 alweer!
Deze keer heeft Anja de challenge bedacht en het is een schets geworden.
We hebben allemaal een afbeelding gekregen van Robyn's Fetish, die overigens ook onze sponsor is van deze week! Ik heb voor de leuke wanten gekozen!


Deze kaart heb ik gemaakt!
Met de volgende schets;


Aan de vormen heb ik m'n eigen draai aan gegeven, dus de cirkel is een wolk geworden en het hartje de wanten!


De wanten heb ik gepaper pieced. Het dessinpapier is van My Minds Eye.

Allemaal mooie inspiratie voorbeelden op het blog van DCL!
Jullie kunnen je kaart linken tot vrijdag 25 januari 18.00 uur.

Veel plezier met het maken van deze schets!

Groetjes Cornelie

38 opmerkingen

Angèle zei

Erg leuk geworden Cornelie. Het geheel past perfect bij elkaar en de kleuren zijn zo mooi!

Groetjes, Angèle

Jolara zei

super zeg, wat gaaf !

Mieke zei

Wat een leuke kaart!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart, leuk met de wanten.

groetjes jolande

Juisie zei

Een lekker winters kaartje, en die wantjes kun je nu wel goed gebruiken, brr wat een kou buiten. Ik vind het echt een leuke schets, ik ga snel kijken naar de andere voorbeelden op het DCL-blog! groetjes Joyce

KarinsArtScrap zei

een mooie warme kaart met dit weer Cornelie.

groetjes karin

Mary zei

Leuk dat je een winters kaartje hebt gemaakt, past goed bij het weer van nu. Het ziet er gezellig uit!
Groetjes Mary

Willy zei

Super leuke winters kaart, ik vind die wantjes zóóó leuk!!

Nadine zei

Lekker winters, super toepasselijk bij het weer van nu. Die Wanten kunnen we wel gebruiken! Ben benieuwd hoe je workshop ging! Ik zal je straks ff appen!

Stamps and Paper zei

Lovely card Cornelie and certainly fitting for all the snow we have got and the moment...love your colours and design

Anne

alix zei

Hij is erg leuk! Succes ermee! Gr alix

alix zei

Hij is erg leuk! Succes ermee! Gr alix

Ellen zei

Die wantjes doen het goed op je kaart, super leuk geworden.
Groetjes Ellen

Stampidoe@gmail.com zei

Ben helemaal weg van je kaart met wanten, past ook bij dit weer

Kaartenkraam zei

Heerlijk winters kaartje, past echt bij het weer van nu en ook prachtige kleuren!

groetjes van Ank

Anita zei

Mooie winterkaart!
groetjes, Anita

Jolanda zei

Wat een lekkere frisse kaart . . erg mooi gemaakt!

anja curvers zei

Een schitterende kaart Cornelie leuk hoor die wanten in die frisse kleuren.

Anita Meijer zei

Wat heb je de sketch schitterend uitgewerkt Cornelie, ik vind het een toppertje geworden. Prachtig.
Liefs van Anita

Marjan zei

Vind jouw uitwerking zo lekker vrolijk, gaaf hoor die wantjes! En weer heerlijk van kleur.

Bianca Kalksma zei

Oh ik zou ze zo willen aantrekken de wanten, ik zit een beetje te lang achter de pc en het is hier niet zo heel erg warm dus zit ik nu met ijsvingers te typen ;) Zonder gekheid: super leuk kaartje met het frisse (figuurlijk) blauw en het fleurige rood!

Gerdine zei

Wat leuk, dat touwtje tussen de wanten. Doet me gelijk aan vroeger denken, toen mijn wanten in de jaa met een touwtje werden vastgemaakt. Nooit meer aan gedacht, tot ik net je kaartje zag. Leuke uitwerking van de sketch!

sandra_w zei

Superleuk kaartje, Cornelie!! Leuk zo de wolk en wantjes!

San x

Marijke zei

Echt een leuk winters kaartje, mooi de warme wanten. Past perfect bij het weer van nu. Originele uitwerking van de schets.
Groetjes, Marijke

Ellen zei

Hee, wat leuk, jij hebt ook wantjes! Gave kaart is dit geworden, zeg. Op 9 februari gaan Mariken en ik niet naar Oma Dee. We gaan de 2e al naar Antwerpen, naar Elke. Maar als er in maart weer wat is op zaterdag en we kunnen allebei, dan komen we!
Groetjes, Ellen

Wilma zei

Een HEERLIJK WINTERS kaartje is dit Cornelie.....HEERLIJK met die "WARME" wanten.
Liefs Wilma ☺☺☺

Judith zei

De wantjes van SU doen het hem, he? Echt een leuk kaartje! Eigenlijk heb ik niet zo veel met rood, maar de combinatie met lichtblauw en wit vind ik dan toch weer fris en vrolijk!

GerJanne zei

Heel mooi, Cornelie!
Maar dit is wel het moeilijkste van een sketch vind ik. Wat maag en wat niet. Jouw uitwerking is zo super origineel! Super!!
Groetjes,
GerJanne

Marie-claire zei

Super mooie kaart, ze zijn leuk die wanten!

Groetjes Marie-Claire

Anoniem zei

Wat een prachtig winterkaartje !!! Erg leuk met die wantjes !
Groetjes Berdien

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een schatje! Super leuk geworden en die kleuren zijn gaaf!

Wendy ten Hove zei

Hij is erg leuk, Cornelie! Ennuh... die wanten kunnen we wel gebruiken vandaag, zeg! Brrrr, superskoud buiten, met die wind en sneeuwstorm!
Groetjes, Wendy

Janine zei

Wat een heerlijk winters kaartje! Die wanten kunnen we nu wel goed gebruiken!
Groetjes Janine

Stella zei

Mooi; fris en strak! Leuk met die wanten!!!

Vera zei

Mooi winters kaartje :)
Lekker fris die kleuren!

Groetjes

Vera

Marlies zei

Prachtig winterkaartje, past goed bij de sneeuw die ik hier zie liggen! Groetjes, Marlies

Yolanda zei

Je hebt er weer een heel aparte uitwerking van weten te maken. Altijd leuk om te zien hoe iemand een schets op zijn geheel eigen manier verwerkt. Groetjes Yolanda

Wilma zei

Super leuk!

Back to Top