Scheef Skype bericht...

Hoi!!

Dit keer geen gewoon, maar een scheef, schuin, A-symetricsch, Skype bericht!!
Omdat Nadine en mijn persoontje allebei de neiging hebben tot recht en strak, en netjes, bedacht Nadine dit keer de opdracht voor ons;

SCHUIN/SCHEEF!!

Ik ben helemaal los gegaan, haha!! en ik vond het nog leuk ook! Ik vind het ook leuk, maar heb er zelf best wel moeite mee! Nou bij deze kaart niet hoor! Volgens mij is alleen de kaart recht!

Ik heb er een mannenkaart van gemaakt.


We zijn ook allebei weer met hetzelfde papier van Authentique aan de slag gegaan.
Kraft als basis. Verder allemaal strookjes, washitape, stempel uitgeknipt, zelf pebbles gemaakt, pijl van MFT en de ringband rand ook, brads, embossing achtergrond...


Schever kon ik echt niet, haha!!

Kijk of Nadine ook scheef is...

Fijne dag allemaal!!

Groetjes Cornelie

28 opmerkingen

Unknown zei

Goeiemorgen,

Haha hij is scheef inderdaad en absoluut niet strak en netjes, maar ik vind hem superleuk! Weer een nieuw talent ondekt :D

Groetjes,
Miranda

debby4000 zei

Fabulous card Cornelie, love the colour combo and all the details.
luv
Debby

Nadine zei

Ja ik vind het heel knap hoe scheef jij hebt gewerkt. Veel schever dan ik in ieder geval. En toch is het een leuk kaartje, we kunnen het wel! Ik blijf die typemachine super vinden, zo veelzijdig! Werkze vandaag!

angeleef zei

Hij is geweldig! En fantastisch om te zien hoe alles zo perfect bij elkaar past!
Groetjes
**Evi**

jolanda zei

mooi kaartje

Judith zei

Dit is behoorlijk scheef, ja! Haha, echt heel leuk om te lezen. Ik heb ook weinig met scheef, toch vind ik jouw uitvoering leuk!
Zei net op Nadine's blog, dat Noah en ik lekker een dagje naar de boerderij gaan. Nee, geen educatief dagje. Naar vrienden.
De jongens gaan spelen en moeders aan de knutsel (-: Lekker, zo'n studiedag (-;

Voor jou een fijne werkdag!
Groetjes van mij

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig je schots en scheef kaart, is je goed gelukt.

groetjes jolande

Marit zei

Geweldige uitdaging en je kaart is super gelukt zeg, leuk!

Groetjes,
Marit

Wilma zei

Hallo Cornelie,
Wat kan ik hier heerlijk om lachen ☺☺☺. MOOI kaartje.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Zo, dat is lekker scheef ! Mooi hoor ! Geweldig die typemachine ! Ik heb ook heel veel moeite met scheef, doe dat eigenlijk maar zelden.
Groetjes Berdien

Kaartenkraam zei

Geweldig al die scheve details, het is een hartstikke leuke speelse kaart geworden!

groetjes van Ank

Sanne zei

Ik moet zo lachen met jullie challenge. Ik kan ook niet tegen scheef. Als de tafeltjes in mijn klas al een beetje scheef staan, ga ik ze recht zetten. Jouw kaart is wel leuk scheef geworden zeg! Mooi papier ook!

Liefs Sanne

Welmoed zei

Een prachtige kaart!
Dat je nou net voor een mannenkaart 'scheef' gaat!
Mooie combinatie dit papier met kraft.

Vriendelijke groeten,
Welmoed

petra,s cards zei

geweldig cornelie wat mooi gedaan!!! iedere keer weer geniet ik van de inspiratie die je hebt!
xxpetra

Gerdine zei

Weer totaal anders dan die kaart van Nadine! Mooi papier en lekker 'rommelig' ;)

Je@net zei

Wat is tie leuk geworden, Cornelie!

Marijke zei

Wat een leuk schots en scheef kaartje is dit!! Mooi papier en leuk al de verschillende details. Vind hem TOP!

Groetjes, Marijke

martina's kaartjes zei

wat een superleuke, stoere kaart ! heel erg gslaagd, de kleurtjes gaan goed samen, zoveel details, je weet niet waar kijken ! vind hem helemaal top ! bedankt voor de inspiratie
grtjs, martina
x

Stamps and Paper zei

A lovely card Cornelie...I like how your image is on the slant....great colours

Anne

Ellen zei

Haha, hij is inderdaad goed scheef jouw kaartje! Maar ook superleuk. Kraft combineert geweldig met de kleuren van het Authentique papier. Ik ga trouwens ook skypen. Vanavond, met mijn zoon die in België studeert. Verheug me er nu al op ;)
Groetjes, Ellen

Linda Visser - van der Velden zei

Gaaf kaartje! Lekker scheef :)

Marjan zei

Haha, grappig! Maar natuurlijk kunnen jullie dit aan en kijk nou toch wat gaaf! Mooi en lekker scheve en toch helemaal kloppende compilatie van details!

sandra_w zei

Superleuk zo'n scheve kaart haha....ik ga gauw scheef bij Nadine kijken ;))

San x

Romy zei

Wat een leuke uitdaging! Ik heb ook de neiging om altijd met rechte lijnen te werken, maar dit ziet er super uit zo! Je mag vaker scheef gaan ;)

Berlinde zei

Een leuke scheve kaart Cornelie, ook mooi dat blauw met kraft en erg leuke details!
Lieve groetjes, Berlinde

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
weet je zeker dat de kaart recht is? Hahhaa, of staat hij wat scheef op de foto?? Kijk maar eens naar de bovenste rand....!
Ik vind het kanp, want ik ben net zo, liefst alles recht en goed passend.
Leuk idee om uit je comfortzone te stappen.

GerJanne

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Cornelie.

groetjes karin

Margot zei

ik ken het, hou ook niet van scheef, maar kan dat steeds meer loslaten, deze kaart is gaaf!

Back to Top