Kerst bij Oma Dee!

Hoi!!

Nee...jullie zijn niet op het blog van Inge! Hihi, nee ik wil jullie even de 8 kerstkaarten laten zien die we gemaakt hebben bij Oma Dee, bedacht door Inge! Respect!!
Want geloof me, 8 verschillende kaarten bedenken, én voorbereiden, is heel veel werk!
Maar het was zo leuk, hele leuke dingen gemaakt, ideetjes opgedaan, en gezellig samen in de weer geweest, zeg maar gerust aanpoten, haha!!


Vandaar deze collage, want 8 foto's vond ik een beetje te gek!
Miranda had voor een lekkere lunch gezorgd. Het was een super leuke dag!!
Bedankt meiden!

Thuis ben ik met één van de kaarten op mijn eigen manier aan de slag gegaan. Deze vond ik erg leuk, met het flopje erop. Ik heb er een verjaardag kaart van gemaakt!


Papier is van Authentique. Lekker alle motiefjes met elkaar gecombineerd!


Border is van MFT, tekst van Eline, en het medaillon is van Prima Marketing.


Het label kan er uit.

Leuk modelletje! 
Kende het wel, maar had het nog nooit gemaakt!

Wat staat er nog bovenaan jullie verlanglijstje om te maken? Ben benieuwd!

Fijne avond!

Groetjes Cornelie

32 opmerkingen

Ellie zei

Wat een mooi kaartje! Wat passen alle spullen van verschillende merken goed bij elkaar.
Groetjes Ellie

Anita Meijer zei

Zo dat zijn eventjes veel kaarten maar wat zijn ze allemaal mooi, ook je verjaardagskaart is super Cornelie.
Groetjes van Anita

Berlinde zei

Wat een leuk kaartje Cornelie, ik hou wel van envelopjes op een kaart. Ik ga deze misschien nog wel eens liften van je als je het niet erg vind?
Papier is ook heel mooi, heb daar ook juist een kaartje mee gemaakt, komt volgend weekend op mijn blog.
Lieve groetjes, Berlinde

Inge Groot zei

Wat een ontzettend gave collage foto heb je gemaakt Cornelie, zo leuk om te zien! Ik heb ook zó genoten niet in de laatste plaats van jou, wat ben je toch een geweldig leuk en gezellig mens!

Prachtige kaart met het Authentique papier zo heb je weer een totaal ander effect, supermooi gedaan met het medaillonnetje als detail!

Anoniem zei

Zo hé 8 kaartjes !! Dat schiet dan ineens lekker op met de kerstkaarten. Ze zijn prachtig Cornelie !
Groetjes Berdien

Ellen zei

Super Cornelie, zoveel kerstkaarten op één dag! Het ziet er gezellig uit!
Groetjes Ellen

jolanda zei

ziet er prachtig uit.

Marjan zei

Jaaa... fantastisch! Ik kan me voorstellen dat je respect hebt voor Inge en wat ze bedacht had, jij hebt er ervaring mee voor je sieradenworkshops, ik een beetje als juf en knutselvoorbereidingen :)
Ik vind wat je gemaakt hebt prachtig, net als je kaartje daarna. Leuk hoor, zo'n Oma Dee, onze sponsor zo dichtbij!

Brendaxx zei

Heel erg mooi je kaartje!! Erg liftable ;) Wat er nog op mijn verlanglijstje staat om te maken? Nou, die lijst is zo lang, ik kom gewoon chronisch tijd tekort om alle leuke dingen die ik zie ook daadwerkelijk te gaan maken. Mijn hoofd zit vol met ideetjes,maar helaas zitten er nog steeds maar 24 uur in een dag ;p
Hé de groetjes! Brenda

Wanda zei

Wat een mooie kerstkaartjes! En ook e kaart die je uitgebreid laat zien, wat een leuk idee! Hij staat in mn favorieten!

Unknown zei

Zóóó dat was een produktief dagje! Ziet er allemaal supergaaf uit! Ook je eigen uitwerking is onwijs leuk!
Op mijn lijstje staat nog zoveel, ik denk er maar niet zo vaak aan, anders wordt ik helemaal horendol, hahaha!!! Gewoon door blijven plakken en ademen!
Groetjes Elly

Sanne zei

Leuke kaartjes. Het klinkt erg gezellig. Bovenaan mijn lijstje staan een LO en een mixed-media. Dat laatste ga ik van de week nog doen. Wie weet waag ik me ook nog een keer aan een LO.

Liefs Sanne

Christine zei

Prachtige collage maar ik ben ook helemaal weg van je verjaardagskaartje!
Liefs
Christine

José zei

Jeminee 8 kaarten in 1 workshop! Das met recht een marathon zeg en petje af voor Inge!
Je collage ziet er prachtig uit. Wat een mooie kaarten en modellen.
De kaart die je thuis hebt gemaakt vind ik helemaal gaaf met de tag in de flop en dan die omgeboven rand... mooi detail!

Stamps and Paper zei

A lovely selection of card Cornelie and just love your birthday card love the idea of the cross over..

Anne

Cinderella zei

Schitterende kaartjes allemaal de een nog leuker dan de ander

groetjes Cindy

Inge zei

Wat ziet dat er geweldig uit Cornelie! Dat moet gewoon een heerlijke dag geweest zijn :-) En het leuke is dat je daar dan weer nieuwe inspiratie van krijgt. En o...er staat zoveel op mijn 'to do' lijstje. Haken, boekje maken, babykaartjes maken, houten boompjes schilderen etc. Nog twee dagen werken en dan lekker vrij, heb ik er weer wat tijd voor :-)

Nadine zei

Zo dat ziet er echt heel gaaf uit! Jammer dat dennis jarig was (naja niet jammer, maar jammer dat ik niet meekon). De volgende keer dat ze zoiets organiseren als dit ga ik mee, want het is heel veelzijdig, leuk zeg!

En jouw variant op de kaart vind ik super! Lekker stoer met dat kraft erbij!

crealinedance zei

Hallo leuk allemaal.Gr.Nel

anja curvers zei

Wow gaaf al die kerstkaarten zeg en wat een werk. Leuk model met dat vlopje heb zoiets ook ooit al eens gemaakt.

Welmoed zei

Prachtige kerstkaarten,
ook je eigen invulling op de kaart is erg mooi!

Vr. gr. Welmoed

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi allemaal, dat is veel werk geweest.
je onderste kaart vind ik helemaal super.

groetjes jolande

sandra_w zei

Ze zijn super geworden, Cornelie! Het was 'n topdag! Ik moet m'n laatste kaartje nog afmaken, maarja geen tijd hé.....


KarinsArtScrap zei

dat zijn weer heel veel mooie kaarten Cornelie.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

wat een mooie, stijlvolle kaart ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Marlies zei

Wat een mooie kaarten op de collage, inspiratie genoeg. Je hebt hem prachtig gelift! Je boft maar met oma Dee in de buurt... Groetjes, Marlies

Marijke zei

Tjee 8 kaarten op één dag, petje af daarvoor! Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. Dat modelletje met vlop is idd heel leuk!! Wat er nog op mijn lijstje staat om te maken...........heb je even Haha heel veel nog............ maar ja de tijd!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Marie-claire zei

Leuk zeg wat je allemaal hebt gemaakt, het laatste kaartje vind ik echt heel gaaf en wat een mooi papier heb je hiervoor gebruikt!

Groetjes Marie-Claire

Yolanda zei

Wat jammer nou dat je ze niet alle 8 apart op je blog wil zetten .... ha, ha, nee hoor Cornelie grapje, begrijpelijk, dat is inderdaad veel werk. De 'blauwe' uitvoering vind ik echt fantastisch. Mooi op elkaar afgestemd papier is dat zeg!
Die MFT stans staat ook op mijn verlanglijstje, maar misschien te ver onderaan ha, ha. Groetjes Yolanda.

PS: nog heel erg bedankt voor de tips die je achterliet op mijn blog over de "CAS" kaart.

Miranda van Bij Oma Dee zei

Hoi Cornelie,

Inderdaad een supergezellige dag en wat zijn je kaarten mooi geworden. Was zo druk me lunch voorbereiden en zorgen dat jullie van alles voorzien waren, dat ik ze niet eens heb gezien haha. Ik vind jouw verjaardagsversie ook top! Hoop dat je nog vaak bij ons aanschuift.

Groetjes,
Miranda

Linda Visser - van der Velden zei

Erg gave creaties!!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw, dat laaste is een heel stijlvolle verjaardagskaart, zo mooi. Geweldig modelletje. Bovenaan mijn lijstje staat nu zo'n wc rol ding. Vond ik zooo gaaf! Maar eerst maar de traktatie voor mijn dochter afmaken.

Back to Top